حمایت از روند تجاری سازی فعالیت‌های مرتبط با عرضه محصول

معاون ستاد توسعه فناوری از روند حمایت تجاری سازی فعالیت‌های مرتبط با عرضه محصول یا خدمت جدید خبر داد.

علی وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: هم‌افزایی‌،‌ هم‌راستایی و هماهنگی در راهبردها، برنامه‌ها و سیاست‌های حوزه فناوری کشور با همکاری معاونت سیاستگذاری و نظارت راهبردی و کمک به ارتقا شاخص‌های جمهوری در نظام علم و فناوری کشور در بخش‌ فناوری‌های راهبردی و استانی در اولویت اقدامات معاونت توسعه فناوری قرار دارد. 

وی در ادامه افزود: از دیگر اولویت‌ اقدامات معاونت توسعه فناوری حمایت از روند تجاری سازی فعالیت‌های مرتبط با عرضه محصول یا خدمت جدید مبتنی بر ایده‌ها و فناوری‌های جدید دانشگاهی از جمله ثبت اختراع، ارزش‌گذاری فناوری اعطای امتیاز، انتقال و انتشار است. 

وطنی با اشاره به اهداف ستاد توسعه فناوری تصریح کرد: جهت‌دهی به چرخه‌ی فناوری و نوآوری در ایفای نقش موثر و فناوری‌های راهبردی در اقتصاد، اشتغال توسعه پایدار، سیاست‌گذاری مستمر در حوزه فناوری‌های نوین بر پایه تحولات جامعه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از اهدافی است که ستاد توسعه فناوری آن را دنبال می‌کند‌.

معاون توسعه فناوری خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه گذاری بنگاه‌های اقتصادی در تولید و تجاری سازی تولیدات فناوری راهبردی برای حفظ استقلال کشور و رفع نیازهای اولیه و کمک به ارتقای جامعه و کمک به ارتقای کارآمدی مراکز فناوری وابسته به دستگاه‌های اجرایی از جمله اهدافی است که این ستاد برای آن برنامه ریزی انجام می‌دهد. 

وطنی در پایان عنوان کرد: ما در تلاش هستیم تا برنامه‌ها و اقدامات فرد را به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم تا اهداف و وظایفی که برای معاونت توسعه فناوری مشخص شده تبیین شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار