رضایی: دولت علاوه بر اجرای برجام بر جلوگیری از نفوذ آمریکا نیز معطوف شود

نماینده جهرم با بیان تذکری از دولت خواست که زمینه های نفوذ آمریکا را شناسایی و مسدود نماید.

رضایی: دولت علاوه بر اجرای مفاد برجام باید توجه خود را توسعه کشور قرار دهدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم در صحن علنی امروز (سه‌شنبه 12 آبان‌ماه) با انتقاد از عملکرد دولت عربستان در زمان وقوع فاجعه منا اظهار کرد: بی تدبیری، عناد و کینه این خائنین حرمین سبب وقوع این فاجعه شد.

وی افزود: من خود شاهد عینی این فاجعه بوده‌ام و سوالات فراوانی درباره چگونگی وقوع این فاجعه وجود دارد.

آیا عبور کاروان ایرانی در زمان وقوع این فاجعه رصد شده بود؟ چرا پلیس مانع کمک به سایر حجاج می‌شد؟ چرا در اعلام جانباختگان و مصدومین این حادثه کوتاهی صورت گرفت؟ چرا به مقامات ایرانی اجازه بررسی این فاجعه داده نشد؟

رضایی تصریح کرد: مقامات کشوری موظف هستند به طور جدی پیگیر این قضیه باشند و گزارش آن را به مجلس ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: برجام بعد از سالها بررسی و چانه‌زنی سرانجام تصویب شد و با ارائه نامه مقام معظم رهبری که با تدبیر الزاماتی را مطرح نموده بودند، سبب اتفاق نظر سایرین در این حوزه شد و من از موافقین و مخالفین تقدیر و تشکر می‌نمایم.

عضو کمیسیون عمران در ادامه گفت: امیدوارم نامه رهبری فصل‌الخطاب برای همه جریانات سیاسی تلقی شود و دولت زمینه‌های نفوذ آمریکا را شناسایی و مسدود نماید و جنایات آمریکا در 100 سال اخیر در ایران را فراموش نکند.

وی با اشاره به فرارسیدن 13 آبان از همه مسئولین خواست که در در راهپیمایی این روز شرکت داشته باشند.

نماینده مردم جهرم با اشاره به اجرای مفاد برجام توسط دولت، بیان داشت: دولت باید توجه خود را برای توسعه کشور و افزایش ظرفیت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی معطوف بدارد تا به رفع چالش‌ها و تنگناها بپردازد.

وی با اشاره به مشکلات حوزه‌ انتخاباتی خود بیان داشت:فرهنگیان محترم از اجرای قانون رتبه‌بندی رضایت ندارند، زیرا با آنچه که از این قانون انتظار می‌رفت فاصله زیادی دارد.

رضایی افزود: اکثر چاه‌ها در جهرم خشک شده‌اند و کانال‌های کشاورزی تخریب گردیده‌اند و این سبب شده است که قیمت محصولات کشاورزی خیلی کمتر از قیمت تمام شده آن بشود، به طوری که قیمت خرما به کیلویی 700 تومان در جهرم رسیده است و از وزیر کشاورزی خواستارم تدبیری بیندیشند تا ما شاهد اینگونه قضایا نباشیم.

وی در پایان تصریح کرد: از وزیر نیرو درخواست آبرسانی به جهرم و روستاهای اطراف آن را در اولویت قرار دهند و همچنین وزیر راه به احداث و تکمیل بزرگراه شیراز _جهرم اقدام نمایندو وزیر بهداشت در ساخت بیمارستان جنوب استان فارس ، بیمارستان 200 تختخوابه جهرم اقدامات لازم را انجام بدهند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار