بیانیه جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان؛

صدای "مرگ بر آمریکا" امروز در اکثر کشورهای دنیا به گوش می‌رسد

جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت یوم الله 13 آبان تاکید کرد: شعار "مرگ بر آمریکا" نه تنها امروز از حلقوم ایرانی ها فریاد زده میشود بلکه این صدا امروز در اکثر کشورهای دنیا به گوش می‌رسد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به مناسبت یوم الله 13 آبان 94 بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

"امروز دشمن اساسی دنیای اسلام استکبار جهانی است که در راس همه آمریکاست" (مقام معظم رهبری)

انقلاب اسلامی ایران در یوم الله سیزده آبان که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفته اگر نتوانسته آمریکا را شکست دهد ولی آنرا در مقابل وجدانهای بیدار رسوا کرده و این درسی است که از عاشورا فرا گرفته است.

این بیانیه می‌افزاید: اگرچه در روز سیزدهم آبان 1343 آمریکا امام خمینی را به وسیله عامل دست نشانده خود محمدرضا پهلوی به ترکیه تبعید و در سال 1357 دانش آموزان را در مقابل دانشگاه تهران قتل عام نمود ولی در سیزده آبان 58 لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و تسخیر و غرور هیمنه امپریالیسم جهانی شکسته شد و شعار مرگ بر آمریکا نه تنها امروز از حلقوم ایرانی ها فریاد زده میشود بلکه این صدا امروز در اکثر کشورهای دنیا به گوش می‌رسد.

در این بیانیه آمده است: حرکت ضد استکباری و ظلم ستیزی انقلاب اسلامی ایران تعطیل بردار نیست و هزینه آنرا پرداخته و اگر لازم باشد بازپرداخت خواهد کرد. ملت ایران با شعار هر روز عاشورا و هر زمینی کربلا و هر ماه محرم است از مولای خود سید الشهدا حضرت امام حسین(ع) تبعیت می‌کند. امروز به تبعیت از انقلاب اسلامی ایران مردم یمن، بحرین، عراق، لبنان و ... پیام عاشورا را درک کرده و از حق خود دفاع و با ظلم و ظالم می‌ستیزد.

«دولت مردان ایران که منعکس کننده افکار و اندیشه‌های این ملت هستند باید بسیار مراقب باشند در مقابل امریکا و استکبار جهانی ضعفی از خود بروز ندهند و در مساله برجام شروط 9گانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را کاملا در نظر بگیرند چون آمریکا در هر کجای دنیا تعهدی داده هرگز آن‌را به پایان نبرده است.»

این بیانیه تاکید می‌کند: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی همراه با ملت غیور و خانواده شهدا و ایثارگران در پیروی از مقام معظم ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای روز 13 آّبان در مقابل لانه جاسوسی حضور یافته و با فریاد رسا، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهد داد.

در این بیانیه آمده است:‌ یوم الله سیزدهم آبان در حافظه ملت انقلابی رشید و بصیر ایران اسلامی روزی اثرگذار و فراموش نشدنی است روزی که در آن رژیم دست نشانده پهلوی به گمان باطل خود با تبعید رهبر کبیر انقلاب می‌پنداشت که نهضت پانزده خرداد ماه 42 را برای همیشه خاموش کرده است 13 آبان روز گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز که دانشگاه تهران را صحنه شهدت عالمانه و آگاهانه نمودند تا نشان دهند که فداکاری برای اعتلای اسلام کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و شهادت شیوه عاشقان ثارالله است. 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی است امام و مقتدای ملت که به حق انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نامید و هیمنه آمریکای جهانخوار را شکست و جمهوری اسلامی این روز را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار