شیراز؛

فضای امروز كردستان مديون رشادت های مرحوم امير "بهرام پور" است

نماينده ولی فقيه در استان فارس گفت: فضای امروز كردستان مديون رشادت های مرحوم امير سرتيپ "بيژن بهرام پور" اين فرزند اسلام و انقلاب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله " اسد الله ایمانی" در حاشیه مراسم یادبود مرحوم امیر سرتیپ " بهرام پور" كه امروز در حسینیه مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز برگزار شد، بیان كرد: امیر "بهرام پور" انسانی با شهامت، با غیرت و متدین بودند كه مراحل كمال را به سرعت سپری كردند.

وی ادامه داد: زمانی كه همه دشمنان به كردستان چشم طمع دوخته بودند، این مرد بزرگ موفق شد رد پای دشمنان را از این خطه پاك كند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز افزود: فضای امروز كردستان مدیون رشادت های این فرزند انقلاب و اسلام است.
آیت الله "ایمانی" گفت: امیدوارم خداوند این برادر بزرگ را با حضرت ابا عبدلله الحسین (ع) محشور كند چرا كه وی در تمام طول عمر خود در راه دفاع از اسلام مبارزه كرد.
سردار "حسن رستگار پناه" مشاور معاونت راهبردی ستاد كل قوا نیز در این مراسم، گفت: امیر "بهرام پور" از سرداران رشید و شجاع نیروهای مسلح بودند.

وی ادامه داد: این مجاهد خستگی ناپذیر یكی از فرزندان راستین امام راحل بودند كه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی با ایمان و اعتقادی راسخ حضوری صادقانه داشتند.

سردار رستگار پناه گفت: اگر امروز امنیتی در غرب كشور داریم، مدیون این افسر رشید اسلام است.

در ادامه این مراسم فرمانده انتظامی استان فارس گفت: امیر بهرام پور در طول 8 سال دفاع مقدس در مقابل نظام سلطه به اتفاق سایر همرزمانش از جان و مالش گذشت و در مقابل نیروهای بعثی ایستادگی كرد.

سردار احمد علی گودرزی افزود: وی با حضور در منطقه غرب و جنوب كشور از جمله رزمندگانی بود كه مانع از سقوط آبادان شد و در قائله كردستان نیز حضوری جدی داشت.

وی با اشاره به اینكه امیر بهرام پور فردی راسخ در قول و عمل بودند، افزود: ایشان از افتخارات استان فارس بودند.

سردار گودرزی شجاعت و سرسختی، از خود گذشتگی، توجه به خواسته های مردم و تواضع را از دیگر ویژگی های بازر مرحوم "بهرام پور" عنوان كرد.

انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.