اراک؛

تاسیس دانشکده امام خمینی (ره) در استان مرکزی

دانشکده امام خمینی (ره) در استان مرکزی تاسیس می شود .

تاسیس دانشکده امام خمینی (ره) در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،ایمانی مقدم مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان مرکزی در جلسه هماهنگی تاسیس دانشکده امام خمینی (ره) گفت : این دانشکده با هدف  آشنا کردن جوانان با اندیشه های سیاسی و کلامی حضرت امام خمینی (ره)تاسیس می شود .

وی افزود : اساس نامه این دانشکده با حضور جمعی از روحانیون و روسای دانشگاه های استان مرکزی بررسی شد و مقرر شد این دانشکده در اراک تاسیس و یک شعبه دیگر آنهم در شهرستان خمین دایر شود .

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی هم در جلسه هماهنگی تاسیس دانشکده حضرت امام خمینی ( ره ) گفت : بنیانگذار کبیر انقلاب در تمام زمینه های سیاسی ، عبادی و فرهنگی الگو مناسب برای جامعه بود و عامل بیداری اسلامی در منطقه شد .

آیت الله دری نجف آبادی افزود : اندیشه های ناب بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگرفته از چشمه زلال و همیشه جوشان معارف ائمه (ع) و آموزه های نورانی دین مبین اسلام می باشد .

وی بابیان اینکه باید به پتانسیل های موجود در زادگاه حضرت امام خمینی ( ره ) توجه جدی می شود گفت : با تاسیس دانشکده  امام خمینی(ره) می توان گامی موثر در راستای شناساندن اندیشه های امام خمینی (ره) به جوانان برداشت .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت
برچسب ها: اراک ، دانشگاه ، تاسیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.