جلیلوند روح اولین اثر سینمایی‌اش را به انوشیروان ارجمند تقدیم کرد

وحید جلیلوند کارگردان فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» در شب اکران خصوصی این فیلم، روح اثر خود را به انوشیروان ارجمند تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته مراسم اکران خصوصی فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» به کارگردانی وحید جلیلوند در ایوان شمس با حضور عوامل فیلم و هنرمندان برگزار شد که در ابتدا تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران پخش شد و پس از آن وحید جلیلوند با بیان خوش‌آمد گویی به حاضرین و هنرمندان گفت: یک خواهش دارم و آن این است که همه رفقای من در این فیلم یعنی عوامل پشت و جلوی دوربین چند لحظه بایستند تا همه با آن‌ها و زحمات‌شان آشنا شوند، تمام افتخار این فیلم متعلق به هنرمندانی است که ایستادند از همه آنها تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: خیلی دلم می‌خواست که «بابا انوش» امشب اینجا بود. می‌دانم که من برای انوشیروان مثل برزو بودم. این موضوع را با قلبم یقین دارم، کاش بود که زحمت آن یکی پسرش و دیگر عوامل را می‌دید. روح این فیلم را به انوشیروان تقدیم می‌کنم.

در ادامه برنامه و با پایان یافتن صحبت‌های وحید جلیلوند، فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» که اولین اثر بلند سینمایی این کارگردان است و بازیگرانی چون نیکی کریمی، امیر آقایی و ... در آن ایفای نقش می‌کنند، برای حاضرین به نمایش درآمد.

از حاضران در این مراسم می‌توان به جمشید هاشم‌پور، سید غلامرضا موسوی، حمید گودرزی، علی جلیلوند، سعید داخ، برزو ارجمند، محمدحسین لطیفی، سارا منجزی، علیرضا شجاع نوری، احسان علیخانی، زیبا بروفه، رضا بابک، همایون ارشادی، حسن علی‌اکبری، مسعود فروتن، بهرام عظیمی و محمد سلوکی اشاره کرد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار