سردار جلالی در جمع خبرنگاران؛

چهارمین رزمایش پدافند پرتوی کشور در تهران برگزار می‌شود

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: چهارمین رزمایش پدافند پرتوی کشور در تهران برگزار می‌شود.

چهارمین رزمایش پدافند پرتوی کشور در تهران برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ غلامرضا جلالی در حاشیه دومین همایش مشترک پدافند جامع عامل و غیرعامل در جمع خبرنگاران، در رابطه با مانور پدافند غیرعامل در سازمان انرژی اتمی که قرار است فردا انجام شود، اظهار داشت: در هفته پدافند غیرعامل مجموعه‌ای از رزمایش‌ها به منظور کنترل و آمادگی دستگاه اجرایی طرح‌ریزی و اجرایی می‌شود.

وی در ادامه افزود: در روز گذشته مانوری درمنطقه ماهشهر در حوزه پدافند شیمیایی داشتیم که بزرگترین قطب شیمیایی کشور به حساب می‌آید.

سردار جلالی با اشاره به اینکه چهارمین رزمایش پدافند پرتوی کشور پس از اراک، بوشهر و اصفهان در تهران برگزار خواهد شد، تاکید کرد: برای وقوع حوادث احتمالی هسته‌ای که ممکن است در کشور و از جمله تهران رآکتور امیرآباد را طراحی کرده‌ایم که فردا برای نخستین بار انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی خوبی بین استاندار، شهرداری و نیروهای مقابله با آلودگی‌ها ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: احساس می‌کنیم این ظرفیت و هماهنگی داخلی می‌تواند کمک بسیاری داشته باشد تا مجموعه بتواند تمرین اولیه را به صورت جدی داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رزمایش ، پدافند ، عامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار