بندرعباس؛

راه اندازی غرفه های محصولات تولیدی مشاغل خانگی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استاندار هرمزگان از راه اندازی غرفه های محصولات تولیدی مشاغل خانگی برای نخستین بار در استان تا پایان دی ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ گفت: این غرفه ها با نظارت دستگاههای اجرایی جهاد کشاورزی ، صنعت معدن و تجارت و میراث فرهنگی برای بهبود فضای کسب و کار محصولات تولیدی مشاغل خانگی استان در شهر بندرعباس تشکیل می شود.

عباس شیرخانلو در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان افزود: امسال دوازده نقطه از شهر برای عرضه تولید محصولات مشاغل خانگی در نظر گرفته شده که چهار مکان تا پایان دی راه اندازی می شود.

وی گفت: دستگاههای اجرایی استان تا پایان آبان فرصت دارند تا اعتبارات تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی و فعالیتهای کوچک اقتصادی را جذب کنند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استاندار هرمزگان افزود: تا کنون ۳۰ درصد اعتبارات مشاغل خانگی و فعالیتهای کوچک اقتصادی جذب شده و طرحها به بانکهای عامل معرفی شدند.

عباس شیرخانلو اولویتهای استان را خارج کردن بازار مسکن از رکود اقتصادی و معرفی و توسعه قابلتیهای گردشگری استان و توسعه بخش کشاورزی ، صنعت و تعاون در قالب اقتصاد مقاومتی اعلام کرد .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.