شورای تبیین مواضع بسیج دانشگاه‌های تهران‌بزرگ:

برقراری روابط با دولت مستکبر واکنش سخت ملت را در پی خواهد داشت

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران‌بزرگ با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: برقراری روابط با دولت مستکبر واکنش سخت ملت را در پی خواهد داشت.

به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران‌بزرگ با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان تقدیر و تشکر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«دنیا باید آمریکا را از بین ببرد و الا تا اینها هستند، این مصیبت ها در دنیا هست. دنیا را این ها دارند تهدید میکنند. بنابراین ما باید هر چه فریاد داریم به سر این ها بزنیم.» امام خمینی، 13 آبان 61

امروز باز هم این امت خداجو حماسه ای آفریدند که در دفتر زرین افتخاراتش خواهد ماند. در سالروز تسخیر غرور آفرین لانه ی شیطان بزرگ ملتی که قلبش از جنایت ها و وحشی گری های دولت خبیث ایالات متحده به درد آمده و خون های شهیدانش گواه بر این موضوع است باز هم به جهانیان ثابت کردند که لحظه ای از مبارزه نمی‌نشینند تا شر این شیطان را از بشریت رفع کنند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی از عموم مردم شریف ایران و خصوصاً دانش آموزان و دانشجویان برای خلق این حماسه تشکر میکند. راهپیمایی امروز که با استقبال فراوان دانشجویان همراه بود نشان داد که نسل جوان جامعه ی ما همچون نسل های پیشین که به فرموده ی امام انقلاب دوم را خلق کردند، بر آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل ایستاده اند و ذره ای دست از این آرمان ها نکشیده اند.

این راهپیمایی به همه دشمنان نظام جمهوری اسلامی و در رأس آن ها آمریکای پلید و همچنین تمام ساده لوح هایی که گمان برده بودند دیگر ملت ایران دست از آرمان هایش کشیده و به دنبال سازش و رابطه با آمریکاست نشان داد که هر اقدامی جهت برقراری روابط دوستانه با دولت مستکبر آمریکا با واکنش سخت ملت بزرگ ایران مواجه خواهد شد.

از دولت و تمامی مسئولین نظام جمهوری اسلامی میخواهیم که با توجه به این خواسته عمومی همه ملت ایران، جلوی هر عملی که منجر به روابط اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... با آمریکا میگردد را گرفته و طبق فرمان رهبری مبنی بر مراقبت از نفوذ دشمن عمل کنند. برای رسیدن به این مهم از جمله اقداماتی که باید صورت گیرد از این قرار است:

1. اجرای برجام تا زمان برآورده شدن شروط اعلام شده رهبری متوقف شود.

2. جلوی ورود کالاهای مصرفی کشور از آمریکا گرفته شود.

3. ارتباطات مسئولین آمریکایی با مسئولین ایرانی قطع شود.

4. هر مذاکره ای با آمریکا قطع شود.

5. پاسخ تهدیدات مسئولین آمریکایی با لحنی انقلابی داده شود.

6. تمامی اقدامات دشمن به دقت تحت نظر قرار گرفته و بررسی شود تا ان شاء الله در زمان مناسب، واکنش مناسب به اقدامات خصمانه ی آن ها داده شود.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار