اصفهان؛

تعطیلی 210 واحد صنفی متخلف در اصفهان

رئيس پليس امنيت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از پلمپ 210 واحد صنفی متخلف در جريان اجرای طرح نظارت و كنترل بر اصناف در شهر اصفهان خبر داد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان سرهنگ "اكبر عاصمي با اعلام اين خبر اظهار داشت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و ساماندهي صنوف ، طرح نظارت و كنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي اين پليس به مدت 9 روز در سطح شهر اصفهان اجرا شد.

وي اظهار داشت : در اين طرح از دو هزار و 389 واحد صنفي بازديد به عمل آمد كه 210 واحد صنفي متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعايت قوانين و مقررات مربوطه پلمپ و از ادامه فعاليت آنها جلوگيري به عمل آمد.

اين مقام مسئول با بيان اينكه براي 379 واحد صنفي ديگر نيز اخطاريه تعطیلی صادر شده است گفت: در صورتي كه متصديان واحدهاي مذكور در زمان مقررنسبتبه رفع معايب و نواقص خود اقدام نكنند با برخورد قانوني پليس مواجه خواهند شد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان با اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.