می‌آبادی: می‌خواهیم صنعت مس کرمان را در لیگ حفظ کنیم

دبیر فدراسیون هندبال گفت: تلاش می‌کنیم تیم هندبال صنعت مس کرمان در لیگ بانوان حفظ نمایم.

می‌آبادی: می‌خواهیم صنعت مس کرمان را در لیگ حفظ کنیم
فرامرز می‌آبادی دبیرفدراسیون هندبال در خصوص تیم هندبال صنعت مس کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: فدراسیون هندبال تلاش‌های زیادی کرده که این تیم به کار خود در لیگ برتر ادامه دهد و از انصراف صرف نظر نمایند.

وی در ادامه گفت: طبق نامه‌ای که به هیئت ارسال شد، خواستار مشخص‌شدن وضعیت هر چه زودتر این تیم بودیم، متاسفانه تاکنون هیچ نامه‌ای از مسئولین هیئت یا باشگاه این تیم دریافت نکرده‌ایم.

تیم صنعت مس کرمان فردا 15 آبان میزبان تیم تاسیسات دریای تهران است که تاکنون برای میزبانی نیز هیچ تدارکی ندیده و نامه‌ای ارسال نکرده است.

از طرفی طبق نامه‌ای مسئولان صنعت مس کرمان برای فدراسیون ارسال کرده‌اند اشاره با این مطلب است که ما تیمی به اسم صنعت مس کرمان در لیگ برتر بانوان نداریم. با توجه به اسناد و مدارک ارائه شده، ما نامه‌ای به مسئولان داده و گفتیم این تیم با نام شده در لیگ برتر حضور دارد.

دبیر فدراسیون تصریح کرد: ما دوست داریم و تلاش می‌کنیم این تیم در ادامه لیگ برتر بانوان باقی بماند و دیگر تیم‌ها  را در این دوره مسابقات همراهی کند. در غیر اینصورت با توجه به صلاحدید خودشان و مشکلات مالی با انصراف آن‌ها موافقت می‌کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار