تورنمنت هندبال تونس

ایران با شکست از الجزایر چهارم شد

تیم ملی هندبال ایران با شکست از الجزایر به مقام چهارم تورنمنت هندبال تونس دست یافت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در شب پایانی تورنمت چهارجانبه هندبال تونس امشب در شهر نابل این کشور، تیم‌های هندبال ایران و الجزایر به مصاف هم رفتند و تیم کشورمان با قبول شکست 33 بر 27 از حریف آفریقایی خود، به عنوان چهارم این تورنمنت بسنده کرد.  

ایران با ترکیب محسن باباصفری، سجاد استكی ، عليرضا موسوی ، مهرداد صمصامی، مجتبی حيدر پور، ميلاد مسائلی و پويا نوروزی نژاد این دیدار را آغاز کرد. در ادامه جلال کیانی هم جانشین صمصامی در خط حمله ایران شد. تیم ایران نیمه نخست را 19 بر 14 بازنده به رختکن رفت.  

با آغاز نیمه دوم و پس از صحبت‌های عرفان اسماعیلاجیج با شاگردانش، تیم ایران بازی دگرگون شده‌ای را به نمایش گذاشت و با دفاع خوب و حمله موفق عرصه را بر الجزایری‌ها تنگ کرد اما ضعف داوری، روند رو به رشد ایران را در این بازی متوقف کرد. درست زمانی که ایران می‌رفت که بازی را از حریف خود بگیرد علیرضا موسوی با اشتباه مسلم داوری، کارت قرمز گرفت و این موضوع عصبانیت اسماعیلاجیج را در پی داشت اما داوران پاسخ اعتراض سرمربی تیم ایران را هم با کارت زرد دادند تا ملی‌پوشان کشورمان در نهایت 33 بر 27 مغلوب الجزایر شوند.  

در فینال این تورنمنت هم تونس و سوئیس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری 31 بر 25 میزبان به پایان رسید تا تونسی‌ها فاتح این رقابت‌ها شوند.  

تیم ایران پیش از دیدار امشب خود برابر الجزایر، در نخستین دیدار خود 31 بر 22 مقابل تونس شکست خوردند و برابر سوئیس هم 28 بر 24 بازنده شدند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار