ساری ؛

کمک سازمان خیریه آبشارعاطفه ها به مددجویان تحت پوشش

سازمان خیریه آبشارعاطفه های شهرستان آمل ۹۰۰ میلیون ریال در قالب ۲۰۰ بسته غذایی و تحصیلی به مددجویان زیرپوشش در این شهرستان کمک کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیرعامل سازمان خیریه آبشار عاطفه های شهرستان آمل گفت: این کمک ها شامل ۱۰۰ سبد غذایی و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر دانش آموز به افراد زیر پوشش این نهاد کمک شد.

حسین رمضانی افزود: شعبه ضامن آهو به تازگی در کنار شعبه مردم نهاد خیریه آبشارعاطفه ها راه اندازی شده و هم اکنون بیش از ۲۵۰ نفر را زیرپوشش دارد.

وی افزود: با گذشت چند سال از زمان راه اندازی این نهاد خیریه درشهرستان آمل بیش ازسه هزار خانوار زیر پوشش این نهاد خیریه هستند و تعداد زیادی هم از افراد کم توان آملی این شهرستان به صورت دائم و موردی از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد و خیریه آبشارعاطفه های آمل تصریح کرد: با حمایت نیکوکاران آملی میزان کمک های اعطایی از سوی این نهاد به افراد کم توان مالی در این شهرستان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۱ درصد افزایش داشته است.

رمضانی اضافه کرد: امسال همچنین با حمایت های این سازمان تعداد ۱۱۴ جهزیه برای مددجویان زیرپوشش این نهاد توزیع شده و این روند نیز تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد و خیریه آبشارعاطفه های آمل یادآورشد: این سازمان برای کمک به رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی افراد نیازمند اعم ازتهیه و تامین خوراک، پوشاک، مسکن، پرداخت حق بیمه افراد نیازمند و هزینه های درمانی، پرداخت شهریه دانش آموزی و دانشجویان و طلبه های مستعد در مقاطع تحصیلی مختلف و ایجاد تسهیل در امر ازدواج جوانان با جلب مشارکتهای مردمی به مددجویان این نهاد تلاش خواهد کرد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

برچسب ها: کمک ، خیر ، آبشاری ، عاطفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.