باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

"شهر موشکی سپاه" یا "بمب‌های سنگرشکن آمریکا"؛ کدامیک قوی‌ترند؟ + تصاویر

اخیرا وزیر دفاع آمریکا ادعایی ضدایرانی مطرح کرده که قابل تامل است.

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  تهدیدات مقامات آمریکایی به یک موضوع پرتکرار و نخ‌نما شده  تبدیل گردیده که لزوم اشاره به برخی نکات در این زمینه حائز اهمیت است.


مقامات آمریکایی در سمت‌های مختلف تهدیدات متنوعی را مطرح کردند که از جمله این مقامات می‌توان به "باراک اوباما" رئیس جمهور، "وندی شرمن" معاون وزیر امور خارجه، "جان کری" وزیر امور خارجه و "اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا اشاره کرد. البته پرتکرارترین این تهدیدات متعلق به "اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا بوده که با مطرح کردن تهدید حمله نظامی با "بمب‌های سنگرشکن" به دنبال مرعوب ساختن ایران است.












**بازخوانی ادعای "اشتون کارتر"


 "اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا در جلسه استماع کمیته نیروهای مسلح آمریکا با موضوع راهبرد نظامی آمریکا در غرب آسیا گفت: "برتری کیفی نظامی اسرائیل بر کشورهای منطقه غرب آسیا یکی از بخشهای مهم سیاست های ما در این منطقه است."


وی افزود: "من در دیدار با وزیر دفاع اسرائیل در "واشنگتن" درخصوص همین مسئله صحبت کردیم. یکی از مولفه‌های حمایت ما از اسرائیل و متحدانمان در حوزه خلیج فارس دقیقا حمایت‌های نظامی است. باید توجه داشت که پس از توافق هسته‌ای ایران نیز همچنان گزینه نظامی مطرح است؛ ما موظف هستیم به این مسئله همچنان توجه داشته باشیم."
 

اشتون کارتر مدعی است: "رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا نیز همین مسئله را پیگیری می کند. درعین حال ما تلاش می‌کنیم با نفوذافکنی شرارت آمیز ایران در منطقه غرب آسیا بویژه این رویه علیه متحدان و دوستانمان در منطقه، مقابله کنیم و  بسیاری از ابعاد اقدامات ما در منطقه دقیقا به همین مسئله مربوط می‌شود. فعالیتهای ما درباره ایران پس از توافق هسته ای، تغییر نکرده است. گزینه نظامی علیه ایران، حمایت از اسرائیل و حمایت از کشورهای حوزه خلیج فارس، کارهایی بلندمدت در مسیر پیگیری منافع ایالات متحده در حوزه خلیج فارس است و ما همچنان این کار را دنبال خواهیم کرد. روابط ما با اسرائیل در حوزه دفاعی بسیار نزدیک و مبتنی بر اعتماد است."


یکی از نکاتی که اشتون کارتر در اظهارات خود در دو ماه اخیر همواره به آن اشاره می‌کند، تجهیز اسرائیل به "بمب‌های سنگرشکن" برای حمله به ایران بوده که این موضوع قابل بررسی است. اسرائیل در منطقه غرب آسیا شرایط ویژه‌ای دارد که استفاده از "بمب‌های سنگرشکن" خصوصا برای حمله به جمهوری اسلامی ایران بعید و دور از ذهن است؛ زیرا اگر چنین حمله‌ای رخ دهد، پاسخ ایران قطعا سخت خواهد بود.




**امیر پوردستان: دشمن را از کرده خود پشیمان می کنیم

امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نزاجا در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اظهارات اخیر اشتون کارتر مبنی بر اقدام نظامی علیه تجهیزات هسته‌ای ایران با بمب‌های سنگرشکن عنوان داشت: ما تهدیدات را رصد و ظرفیت‌های لازم را ایجاد می‌کنیم و هر تهدیدکننده‌ای را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد.



یکی از المان‌های پاسخ ایران به اقدام نظامی اسرائیل می‌تواند حمله با موشک‌های میان‌برد از فاصله دور به پایگاه‌های نظامی و زیرساخت‌های سرزمین‌های اشغالی باشد. از جمله زیرساخت‌های در دسترس اسرائیل که ایران می‌تواند آن‌ها را هدف قرار دهد؛ می‌توان به پایگاه هوایی "حتزار"، "حاتزوریم"، "وزارت جنگ اسرائیل"، "پایگاه نظامی زیکیم"، "نیروگاه برق تل‌آویو"، "فرودگاه بن‌گوریون" و "فرودگاه حیفا"، "پایگاه نظامی تیپ 52 ارتش اسرائیل" و "نیروگاه هسته‌ای دیمونا" و  ... اشاره کرد.










حال جدا از مکان‌های راهبردی که تعداد آنها بسیار و البته قابل دسترس هستند، اسرائیل توان حمله نظامی غافلگیرانه به ایران را ندارد؛ زیرا ایران از نظر پدافندی یکبار قدرت خود را به نیروی هوایی ارتش اسرائیل نشان داده است.



** پهپاد "هرمس 450"

پهپاد "هرمس 450" در تابستان سال گذشته به دنبال شناسایی از مراکز هسته‌ای ایران بود که توسط موشک زمین به هوای پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرنگون شد. این موضوع نشان داد هیچ پروازی از چشم پدافند جمهوری اسلامی ایران دور نخواهد ماند.










نکته دیگری که لازم است مطرح شود، اینکه "اشتون کارتر" درباره استفاده از  "بمب‌های سنگرشکن"  برای حمله به ایران هشدار داده که باید گفت  "بمب سنگرشکن" ساخت آمریکا با وزن 13 تن و عمق نهایت 60 متر چگونه می‌تواند تاسیسات راهبردی ایران را همچون  "شهر موشکی سپاه پاسداران" هدف قرار دهد؟ جدا از این موضوع سوالی که مطرح می‌شود این است اگر موشک‌هایی که در شهر موشکی سپاه وجود دارد، روی لانچر فرستاده شوند، قدرت بیشتری دارد یا بمب‌های سنگرشکن 13 تنی آمریکا؟












پاسخ سوال این است که برخی موشک‌های سپاه پاسداران بیش از 20 تن وزن دارند (همچون موشک "سجیل" و "قدر F") و لذا توانایی ویران کردن نقاط راهبردی را خیلی بیشتر از بمب‌های سنگرشکن دارند.



**موشک‌ها در بردهای مختلف در همه پایگاه‌ها بر روی پرتابگر (لانچر) سوار، آماده پرتاب و دست‌ها بر روی ماشه است

 سردار سرتیپ "امیرعلی حاجی زاده" فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  اظهارداشت: موشک‌ها در بردهای مختلف در همه پایگاه‌ها بر روی پرتابگر (لانچر) سوار، آماده پرتاب و دست‌ها بر روی ماشه است و فقط منتظر دستور فرمانده معظم کل قوا هستیم. وی گفت: در مقابل جدید‌ترین و پیشرفته ترین نسل ماهواره‌ها و تجهیزات جاسوسی و تهاجمی دشمنان انقلاب اسلامی، کوچک‌ترین نگرانی نداریم.


سردار حاجی زاده با اشاره به طراحی وساخت انواع موشک‌های دوربرد، میان برد و کوتاه برد توسط متخصصان ایران اسلامی در وزارت دفاع و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این نمونه‌ای از انبوه پایگاه‌های موشکی کشور می‌باشد و از سال آینده نسل جدید و پیشرفته موشک‌های دوربرد سوخت مایع و جامد جایگزین تولیدات فعلی خواهد شد. 


وی گفت: آنها که دل خوش به گزینه‌های روی میز خود هستند، تنها نگاهی به گزینه‌های زیر میز سپاهیان اسلام بیاندازند. فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: توانایی و اقتدار ما، مانند کوه یخی است که بر آب شناور و تنها گوشه‌ای کوچک از آن روی آب عیان است. 


سردار حاجی زاده تأکید کرد: به ملت ایران قول می‌دهم که کوچکترین تهدید و ناامنی از بیرون مرزها متوجه کشور نخواهد بود و مسئولان باید با قدرت تمام مقابل نفوذ دشمنان بایستند و هیچ سستی از خود نشان ندهند. 


وی گفت: این عظمت و اقتدار موشکی که گوشه‌ای از آن را امروز جهان به چشم دید شرط لازم برای اقتدار کشور است، اما شرط کافی آن وحدت، یکدلی، ایستادگی و استکبارستیزی مردم و مسئولان است که می‌تواند تضمین کننده ثبات و امنیت کشور باشد.



فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در میان کشورهای ناامن از ثبات کامل برخوردار است گفت: این نتیجه تلاش شبانه روزی همه نیروی مسلح از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی است و ملت ایران مطمئن باشد دشمن هیچ کاری از پیش نمی‌برد.  وی تأکید کرد: ایران آغاز کننده هیچ جنگی نیست اما اگر اشتباهی از بیگانه سربزند، پایگاه‌های موشکی از اعماق زمین مانند آتشفشان فوران می‌کند و این برای دشمن خانمان سوز است. 



**نیروهای مسلح ایران اعم از ارتش و سپاه همواره برای نبرد آماده هستند

لذا مطرح کردن سناریوی حمله نظامی به ایران با  "بمب‌های سنگرشکن"  یک تهدید دور از واقعیت است. "اشتون کارتر" وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا از گذشته تاکنون همواره  نیروهای مسلح ایران را تهدید می‌کند و این در حالیست  نیروهای مسلح ایران اعم از ارتش و سپاه همواره برای نبرد آماده هستند؛ و هرگونه حمله‌ای پاسخ پشیمان کننده خواهد داشت.



اینکه چرا" اشتون کارتر" وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا به لفاظی‌های بی‌ادبانه خود ضد ایران ادامه می‌دهد هنوز مشخص نیست؛ اما نکته ای که مشخص و محرز بوده این است که جمهوری اسلامی ایران آماده دفاع از مرزهای خود در برابر نیروی زمینی، دریایی و هوایی  ایالات متحده آمریکاست.


گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس قاسمی
۲۱:۱۳ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امیریکا
Iran (Islamic Republic of)
عباس قاسمی
۲۱:۱۳ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امیریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
درود بر کشور عزیزمان ایران اسلامی،درود بر سپاهیان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
خدا يار و ياور شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
خدا يار و ياور شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
مر گ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۴
یک قلب در هشتاد میلیون نفر بنابر این کسی جرات نزدیک شدن به ما ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۴
فرمانده فرمان ده . لبیک یا خامنه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۱۹ آبان ۱۳۹۴
مرگ برامریکا
United States of America
ناشناس
۰۰:۵۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۴
مرگ براعراب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
مادرره عشق نقض پیمان نکنیم .گرجان طلبددریغ ازجان نکنیم. دنیا اگراز یزید لبریز شود.ما پشت به سالارشهیدان.ع.نکنیم .سلام ودرودبرکل اقتدارایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
چو ایران نباشد تن من مباد.
آماده ایم آماده ای رهبر آزاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
افتخار میکنم ایرانی هستم. امریکایی ها فقط بلد هستن حرف بزنن .میترسن عمل کنن. و بدانن که ایران به حول قوه الهی یک ابرقدرت در منطقه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
امیدوارم ایران ما همیشه پیروز و سربلند باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
خدایا سپاهیان اسلام را در مقابل دشمنان اسلام ومسلمین ،نصرت عنایت فرما ،آمین
-
ناشناس
۲۱:۱۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
یازهرا .
Netherlands
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
ما فقط منتظر فرمان رهبریم شما با موشک ما باران خود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
فان حزب الله هم الغالبون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
خدا قوت
Netherlands
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
جانم فدای رهبر
United States of America
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﻴﺒﺎﻟﻢ ﻛﻪ ﻳﻚ اﻳﺮاﻧﻲ ﻫﺴﺘﻢ
Germany
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
درود بر روح ملکوتی شهید سردار طهرانی مقدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
عالیبود ایرانی یعنی دانش وشعور ومقابله باظلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
ما هميشه اماده نبرد با دشمنان ايران زمينيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
مرگ برامریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
عالي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
دورود بر رزمندگان اسلام
تا وقتی شهادت و غیرت ایرانی هست استکبار هیچ غلطی نمی تواند بکند
Saudi Arabia
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
خداییش دم همتون گرم . ایوالله .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
درود بر سربازان اسلام..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
درود بر سپاهیان جان بر کف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
درود بر پاسداران انقلاب اسلامی زنده باد سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
خدا يار و ياور شماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
معلومه که سپاه قوی تره، چون ایمان و اعتقاد پشتشه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
دفاع در جمهوری اسلامی ایران اصل است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
درود بر کشور عزیزمان ایران اسلامی،درود بر سپاهیان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
ماشاالله ای غیور مردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
درودخدا بر شما,خداپشت پناهتان باشد فرزندان دلیر این مرز بوم,ما مثل کوه استوار پشت شما هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
به قول امام خامنه ای لاف در غریبی میزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
الله اکبر میگوییم و مشتی محکم بر دهن آمریکا میکوبیم.
آمریکا منو یاد سگ میندازه، چون سگهایی که از دور زیاد پارس میکنن اصلا نمیتونن به کسی حمله کنن و فقط یه بار که پاتو بکوبی زمین و چخه کنی پا به فرار میزاره.
خخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
به یاری اله و با رهبری امام خامنه ای نایب بر حق آقا صاحب الزمان (عچ) امریکاو اسراییل بدانند که در منچلاب خودغرق خواهند شد. (انشاالله)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
پس از خوندن این مطلب
غرور ایرانی گرفتم و لبخند زدم
من یک ایرانی هستم که کافیه رهبر عزیزم جونمو بخواد تا با عشق تقدیمش کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
خداقوت و درود به تمامی نیرو های مسلح جمهوری اسلامی به خصوص سپاه و بسیج عزیز و غیرتمند و مقتدر. ان شا الله در سایه ی ولایت امام زمان(ع) و رهبر و ولی فقیه هوشیار و با بصیرت و بیدارمان حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) دشمنان انقلاب به خصوص آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند. یا زهرا(س)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
روی پهباد نوشته هرمس 900 نه هرمس 450!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
آمریکا اگر کاری میتوانست بکند تا حالا انجام داده بود همه حرفه ای آمریکا خالی بندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
هزاران سلام و صلوات بر مدافعان حریم پرچم سربلند ایران اسلامی

دلاوران و سلحشوران قوای مسلح ، اعم از ارتش و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و عشایر و ملت همیشه در میدان جهاد ایران اسلامی در رکاب مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای هستند.
و این مجاهدان همه جان بر کف منتظر ولی الله الاعظم حضرت ولیعصر ارواحنا فداه هستند که تحت فرمان حضرتشان ، برای ایجاد حکومت اسلامی در سرتاسر جهان قیام نمایند و عدل و داد را بر سرتاسر گیتی حاکم نمایند.

اللهم عجل لویک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
چرا حیاء نمی کنند. دریک کلمه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند....؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
ما همه سرباز تو ایم خامنه ای گوش به فرمان توایم خا منه ای .مرگ بر امریکا شعار ماست شهادت افتخار ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
سلاح های اصلی ما :
ایمان و اعتقاد به خدا
وحدت و یکپارچگی
با این دو سلاح اصلی، قدرت نظامی ما معنی پیدا میکند ...
۸ سال دفاع مقدس نمونه بارزی از قدرت نمایی این دو سلاح اصلی در عصر حاضر است ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
سلام احسنت برغیرت بزرگ مردان ایران زمین
خداوندیارتان باد
Kazakhstan
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزه.آمریکا ننگت باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. جانم فدای رهبر.اگه رهبر اشاره کنند میلیون ها ایرانی عاشق شهادت جان خودشون رو تقدیم میکنند. من از مسئولین متشکرم که ایران را به این اقتدار رساندند و ازشون خواهش میکنم باز هم هر روز بیشتر از دیروز به فکر تقویت ایران سربلند باشند و بدونند ما همه بسیجی وار ازشون حمایت میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
یک لبیک یا حسین میگوییم و دشمنان جمهوری اسلامی ایران را از صفحه روزگار محو میکنیم.شهادت آرزوی ماست و ترس از مرگ برای دشمنان ایران اسلامی است.
ای رهبر آزاده،آماده ایم آماده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
به گفته امام (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند درود خداوند بر سپاه اسلام حتی لازم باشد جان خودمان را می دهیم ولی نمی گذاریم به خاک میهن اسلامی مان تجاوز شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
قدرت اصلی ما موشک نیست
ایمان و روحیه ی شهادت طلبی ما میباشد که بمب اتم هم حریف ان نيست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
درود بر رزمندگان اسلام سلام بر شهیدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
انشاءالله که همیشه پیروز میمانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
ان شاالله که نابودی اسراییل نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
آفرین آفرین. از جانب شما خیالمون راحته. فقط حرفهای سردار رو یادمون باشه، الان وقت همدلی و وحدتِ
درود بر شما
Germany
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
مرگ بر آمریکا
-
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
به پشتوانه امام زمان(عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای، هیچ ارتشی نمیتواند به خاک میهن عزیزمان تعرض کند.(حتی اگر بمب هسته ای داشته باشد)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
خدا قوت يا انصار الله و يا انصاره دين الله
-
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
ما در حوزه ای دفاعی به حدی از بازدارندگی رسیده ایم که دشمن جرات حمله به کشور را ندارد
-
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
دشمنان اسلام همیشه تاریخ ذلیل وناتوان بوده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
به امید روزی که پوزه آمریکا و متحداننش توسط فرزندان این مرز و بوم به خاک مالیده شود .
Netherlands
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۴
و اعدو لهم مااستطعتم من قوه
خدا يار و ياور شماست
ما مردم ايران هم همواره حامي و پشتيبان شما كه رزمنده راه دين هستيد مي باشيم
آخرین اخبار