کرمانشاه؛

کاهش 10 درصد تصادفات فوتی درون شهری استان کرمانشاه

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اعلام این خبرگفت :در شش ماهه ابتدای امسال تصادفات خسارتی و جرحی نیز کاهش 15 درصدی داشته‌ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اعلام این خبرگفت: در شش ماهه ابتدای امسال تصادفات خسارتی و جرحی نیز کاهش 15 درصدی داشته‌ است.
سرهنگ غلامرضا امیدی با اشاره به سیر نزولی کشته‌‎های تصادفات درون شهری استان طی چند سال گذشته افزود: از سال 1387 که بیش از 400 نفر در تصادفات درون شهری استان کشته شدند توانستیم با افزایش آموزش‌ها و جدی تر کردن برخوردها این آمار را به 108 کشته در پایان سال گذشته کاهش دهیم.

وی ادامه داد: البته هنوز هم آمار 108 کشته در سال بسیار بالاست و باید تلاش کنیم این سیر نزولی فوتی‌ها بیش از پیش ادامه یابد.

امیدی با بیان اینکه بیش از 50 درصد کشته‌های تصادفات درون شهری استان را عابرین پیاده تشکیل می‌دهند، گفت: اقدامات بسیاری در زمینه ایمن سازی از جمله نصب نرده در زیر پل عابر پیاده و بحث سرعت‌گیرها انجام شده، اما بیش از همه این عابرین پیاده هستند که باید در عبور از خیابان تمام جوانب احتیاط را در نظر بگیرند و حتما از پل عابر پیاده برای عبور استفاده کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.