الله کرمی:

سهم بانوان در پارالمپیک ریو بیشتر از آقایان است

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین، در خصوص تیم ملی تیر اندازی جانبازان و معلولین گفت: سهمیه حضور بانوان در مسابقات ریو بیشتر از آقایان است.

الله کرمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، افزود: عملکرد بانوان در کسب سهمیه بیشتر از آقایان بوده است،  جوانمردی، ارم، خدابخشی، محمودی سهمیه  مستقیم بانوان و زمانی سهمیه مستقیم آقایان را برای حضور در پارالمپیک ریو کسب کردند و امیدواریم با بازی در مسابقات جهانی پیش رو تعداد سهمیه را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: هفتمین اردوی تیم ملی با حضور 5 نفر روز جمعه 15 آبان به پایان رسید و اردوی بعدی به احتمال زیاد 4 تا 15 آذر ماه برگزار خواهد شد و نفرات بیشتری به اردو دعوت خواهند شد.

کرمی در  خصوص حضور در مسابقات جهانی  گفت: تیراندازانی که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک نشد‌ه‌اند در این مسابقات شرکت کرده تا با کسب رنکینگ لازم جواز حضور در ریو را به دست آورند.

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین افزود:‌ 5 تیر اندازی که سهمیه را به دست آوردند نیز در این مسابقات حضور می‌یابند و توانایی‌شان را محک زده و آمادگی حضور در ریو را کسب خواهند کرد.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت فدراسیون و کمیته پارالمپیک گفت: با وجود کمبودهای مالی و تجهیزاتی ملی پوشان بسیار خوب بوده و از این بابت رضایت کامل را داریم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار