اصفهان؛

نمایشگاه نقاشی رئال و انتزاعی در کتابخانه مرکزی

دو نمایشگاه نقاشی به سبک های رئال، انتزاعی، کوبیسم و آنالیز شده از 16 تا 21 آبان ماه در گالری های نگارخانه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان دایر است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای  باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اولین نمایشگاه اختصاصی نقاشی استاد مریم مهرابی شامل 70 اثر با موضوع چهره هنرمندان و بازیگران، افراد غیر بنام و سیاه پوست و طبیعت فصل های مختلف سال، پاییز، زمستان، بهار و تابستان است که به سبک رئال و با بهره گیری از تکنیک های سیاه قلم، مداد کنته، ذغال، پاستل گچی و رنگ و روغن روی بوم و روی مخمل به همت استاد مریم مهرابی و 20 نفر از هنرجویان ایشان تهیه و در تابلوهایی در ابعاد 20 در 30، 30 در 40، 40 در 100، 50 در 70، 60 در 80 و 100 در 70 به نمایش گذاشته شده است.

استاد مریم مهرابی کارشناس رشته نقاشی هستند و کار هنری را از زمان هنرستان تا دانشگاه تربیت معلم دنبال کرده و در این زمینه فعالیت نموده اند.

چهارمین نمایشگاه گروهی شیما امینی شامل 20 اثر با موضوع فقر، طبیعت، نماد خانواده و چهره است که به سبک انتزاعی گرا، شخصی گرا، آنالیز شده و کوبیسم و با بهره گیری از تکنیک های اکرولیک و ترکیب مواد با تلاش 4 دانشجوی هنر های تجسمی به سرپرستی شیما امینی بر گزار شده است، آثار ارائه شده در این نمایشگاه در تابلو های 50 در 70، 170 در 100، 150 در 50 و 100 در 50 به نمایش گذاشته شده و برخی آثار به صورت تابلوهای چند لت است.

شیما امینی کارهای هنری و نقاشی را از 9 سالگی آغاز کرده و ضمن فعالیت در این زمینه، نمایشگاه های متعددی نیز بر پا نموده است، دیگر هنرمندانی که این نمایشگاه را بر پا نموده اند نیز نقاشی و کار هنری را به صورت حرفه ای 4 سال است که دنبال می نمایند.

گفتنی است نمایشگاه های مذکور، در تاریخ معین همه روزه از ساعت 8 الی 13 و 15 تا 20 در محل نگارخانه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته بر پا و پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان است.



انتهای پیام/گ

برچسب ها: کتاب ، مرکزی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.