انتقام سخت داعش از آمریکایی‌ها به دلیل کشته شدن تروریست انگلیسی+ تصاویر

کشته شدن یک عضو انگلیسی داعش بوسیله نیروهای ائتلاف موجب شد، تروریست‌ها انتقام سختی از آمریکایی‌ها بگیرند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل؛ "جنید حسین،" عضو انگلیسی داعش، اوت گذشته (مرداد) در حمله ائتلاف آمریکایی کشته شد. فقدان وی ضربه سنگینی برای این گروه تروریستی محسوب می‌شد به همین دلیل داعش همواره درصدد گرفتن انتقام از آمریکایی‌ها بود.

انتقام سخت داعش از آمریکایی‌ها به دلیل کشته شدن تروریست انگلیسی+ تصاویر

جنید حسین تروریست داعشی

گروهی موسوم به "خلیفه خودخوانده سایبری داعش" به حساب کاربری بیش از 54 هزار حساب توییتر نفوذ کرد و علاوه بر دسترسی به رمز عبور این حساب‌ها، تصویری برجای گذاشت که ثابت می‌کرد اقدام سایبری صورت گرفته از ناحیه داعش بوده است. اغلب کاربرانی که حساب توییتر آنها از سوی داعش هک شده است در عربستان شناسایی شده‌اند. آژانس امنیت ملی آمریکا نیز تایید کرد شماره تلفن همراه و اطلاعات شخصی چند مقام عالی رتبه سازمات سیا و اف بی آی نیز از سوی هکرها به سرقت رفته است. این اقدام داعش برای تلافی کشته شدن جنید حسین انجام شد. این تروریست انگلیسی زمانی به ایمیل شخصی "تونی بلر،" نخست وزیر سابق انگلیس، نفوذ کرده بود و از هکرهای بااستعداد داعش به حساب می‌آمد.

انتقام سخت داعش از آمریکایی‌ها به دلیل کشته شدن تروریست انگلیسی+ تصاویر

صفحه هک شده توییتر بوسیله داعش
دستیابی داعش به اطلاعات شخصی و نفوذ آسان آنها به حساب کاربری کارمندان آمریکایی موجب نگرانی نهادهای امنیتی و پلیس سایبری آمریکا شده است.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار