کرمانشاه؛

قرآنی شدن فضای استان نیازمند همکاری رسانه ها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بر لزوم قرآنی شدن فضای استان در آستانه برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بر لزوم قرآنی شدن فضای استان در آستانه برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان تاکید کرد.

حجت الاسلام سیدمحمد باقر حسینی اراکی در مراسم اختتامیه مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم که در مجتمع بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد، برگزاری مسابقات قرآنی را در راستای حاکم شدن فضای قرآنی در جامعه اثرگذار دانست و گفت: حاکم شدن فضای قرآنی در یک جامعه آن جامعه را به سمت تعالی و پیشرفت سوق می دهد.

حسینی اراکی برگزاری مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی را مقدمه ای برای برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم که 28 آذر ماه در استان آغاز خواهد شد دانست و گفت: باید فضای قرآنی حاکم شده در استان در پی برگزاری مرحله استانی این مسابقات حفظ شود .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم قرآنی شدن فضای استان در آستانه برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه، از برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه به عنوان یک رویداد بزرگ در استان یاد کرد که می تواند نقش مهمی در قرآنی کردن استان داشته باشد.

حسینی‌اراکی در ادامه با اشاره به اینکه شرایط برای برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان کرمانشاه فراهم شده است، از فعالان قرآنی استان خواست تا برای قرآنی کردن فضای استان برنامه ریزی کنند.

حسینی اراکی از رسانه های استان نیز خواست تا در زمان باقیمانده تا برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در استان به قرآن توجه ویژه داشته باشند و برای انعکاس مطلوب مسابقات و قرآنی کردن فضای استان تلاش کنند.

انتهای یپام/ی
برچسب ها: کرمانشاه ، اوقاف ، قرآن ، خیریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.