زنجان؛

كلاهبرداري به بهانه صدور بيمه نامه اتومبيل

رئيس پليس آگاهي استان زنجان از دستگيري فردي كه با معرفي خود به عنوان مدير يكي از ارگان ها و به بهانه صدور بيمه نامه اتومبيل ، كلاهبرداري كرده بود خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ جعفر رحمتي گفت:در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر كلاهبرداري به شيوه كارت به كارت كردن وجه از طريق عابر بانك ، موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: در بررسي ها و تحقيقات صورت گرفته مشخص شد كه متهمي به نام ع – الف " به دروغ خود را مدير يكي از ارگان ها معرفي و به بهانه صدور بيمه نامه اتومبيل توانسته، رمز كارت عابر بانك شاكي را اخذ و اقدام به برداشت 38 ميليون و 990 هزار ريال از حساب وي كند.

رحمتی بیان داشت: با مشخص شدن موضوع، دستگيري متهم در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي زنجان قرار گرفت كه سرانجام با تلاش هاي صورت گرفته و اقدامات تخصصي و علمي اين كلاهبردار دستگير شد.

رئيس پليس آگاهي استان زنجان با هشدار به اين شيوه از كلاهبرداري گفت: توصيه مي كنيم بدون تحقيق و بررسي و نداشتن شناخت كافي به افراد غريبه اعتماد نكرده و به هيچ عنوان مشخصات حساب بانكي خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد.

رحمتي با تاكيد بر اينكه كلاهبرداري با استفاده از عناوين و القاب دستگاه هاي دولتي جرم است گفت: مردم در خواست هاي خود را از طريق مجاري قانوني پيگيري كرده و از اعتماد بي مورد به افراد بپرهيزند

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.