زنجان؛

پليس نماد نظم و عدالت در جامعه

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاكيد بر رعايت نظم و انضباط ظاهری و معنوی گفت: پليس مظهر نظم و عدالت در جامعه است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زنجان؛ سردار علیرضا صالحی صبح امروز در جمع كاركنان با تقدیر و تشكر از تلاش های صورت گرفته گفت: نیروی انتظامی برخاسته از نهاد مردم بوده و با توجه به این که همیشه و در همه حال خدمتگزار مردم می باشد مردم نیز این نیرو را از جدا نمی بینند و آماده هرگونه همکاری با پلیس هستند.

وی ضمن قدردانی از تلاش كاركنان در برقراری نظم و امنیت ایام محرم، ویژگی بارز پلیس را ، روحیه بالا و استقامت توصیف کرد و افزود: نمونه این روحیه بالا و استقامت را در ماموریت تامین نظم و امنیت دسته حسینیه اعظم زنجان مشاهده و درک کردیم که انشاء الله اجر تلاش این عزیزان با سید الشهداء خواهد داد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص علل واقعه عاشورا خاطر نشان كرد: مقام معظم رهبری علت وقوع واقعه عاشورا دوری مردم از خداوند بلند مرتبه و دنیا پرستی بیان كرده اند .

سردار صالحی با تاكید بر اینكه عدم توجه به این دو امر مهم پیامدهای جبران ناپذیری در پی دارد تصریح كرد: عدم پیروی از ائمه معصومین (ع ) و بی توجهی به فرضیه امر به معروف و نهی از منكر نیز از علل دیگر وقوع واقعه عاشورا بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر و تشكر از تلاش های صورت گرفته در ایام محرم، هفته گرامیداشت نیروی انتظامی، برگزاری راهپیمایی باشكوه 13 آبان و تلاش در جهت برقراری نظم و امنیت گفت :خوشبختانه موفقیت های خوبی در زمینه كشف مواد مخدر، مبارزه با كالای قاچاق، كاهش تلفات رانندگی و ... صورت گرفته است كه جای تقدیر و تشكر دارد.

این مقام انتظامی با اعلام اینكه نظم و انضباط پایه اصلی برقراری عدالت در جامعه است اعلام داشت: پلیس مظهر برقراری عدالت در جامعه است.

وی رعایت انضباط ظاهری و معنوی از مطالبات و انتظارات فرماندهان از یگان های تحت امر بیان و خاطر نشان كرد: این محقق نمی گردد مگر خود فرماندهان الگوی انظباط در مجموعه خود باشند.

فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به تلاش دنیای استکبار برای ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت گفت: دنیای استکبار برای تضعیف نظام و ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت برنامه ها و توطئه های مختلفی را تدارک دیده و دست به هر اقدامی می زند ، اما مردم فهیم و بصیر ما خود انقلاب را به وجود آورده و همواره با نظام بوده و توطئه ها را خنثی می كنند.

سردار صالحی افزود : نیروی انتظامی با توجه به وظیفه ذاتی خود در تعامل و برخورد مستمر با اقشار مختلف مردم است و به همین دلیل کلیه شئون و رفتار کارکنان آن دائما زیر ذره بین شهروندان قرار دارد ، از این رو کارکنان باید همواره با رعایت انضباط و با رفتاری شایسته معرف و نماینده ای در خور شان پلیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند .

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اهمیت صیانت كاركنان در انجام خدمت صادقانه تصریح کرد: پیشرفت در سایه نظم تحقق می یابد كه این مسئولیت مهم بر دوش فرماندهان و مسئولان می باشد كه با توانمندسازی منابع انسانی، زمینه ساز پیشرفت در مجموعه خود باشند.

این مقام مسئول با تاكید بر استقرار نظم و امنیت مطلوب در جامعه و جایگاه خوب پلیس در نزد افکار عمومی گفت: انجام دقیق، منظم و بهینه ماموریت ها، اعتماد مردم را به خدمت گذاران خود در مجموعه نیروی انتظامی افزایش می دهد.

وی تصریح كرد: پلیس نماد نظم و انضباط در جامعه بوده و ضروری است تك تك كاركنان به این امر توجه كنند چرا كه حضور پلیس نشانه نظم و انضباط است.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

برچسب ها: پلیس ، عدالت ، جامعه ، نظم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.