مشهد؛

کشف 199 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ازکشف 199کیلوگرم تریاک و هلاکت یکی از عاملان اصلی قاچاق مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی؛ بهمن امیری مقدم گفت: به دنبال کسب اطلاعات مبنی بر قاچاق محموله های مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به خراسان رضوی و انتقال آن به مشهد تحقیقلات گسترده پلیسی شروع شد.

وی افزود: با شناسایی عاملان اصلی قاچاق و آگاهی از برنامه آنها پلیس برای توقیف خودروی حامل مواد مخدر در کیلومتر 30 جاده بجستان - فیض آباد وارد عمل شد اما دو سوداگر از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات تعقیب و گریز ماموران اقدام به تیراندازی هوایی و سپس شلیک گلوله به سمت خودروی حامل مواد مخدر کردند لذا یکی از سوداگران مرگ، زخمی و خودرو متوقف شد.

وی گفت: دو متهم نیز دستگیر شدند اما فرد مجروح که به مرکز درمانی انتقال یافته بود با وجود اقدامات پزشکی جان خود را از دست داد.

سردار امیری مقدم افزود : در بازرسی از این خودرو سواری 199 کیلوگرم تریاک و دو کیلوگرم حشیش کشف شد و تحقیقات گسترده برای دستگیری دیگر عاملان مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

بجستان در فاصله 289 کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.