اختصاص ۱۰۰ میلیارد اعتبار برای طرح زمستانه راهور

رئیس سازمان راهداری کشور گفت: امسال سازمان راهداری اعتباری هزار میلیارد ریالی را برای تامین ماشین‌آلات و تامین امکانات مورد نیاز تخصیص داده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، داود کشاورزیان در جلسه هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی با اشاره به اقدامات سازمان راهداری برای اربعین امسال گفت : با توجه به تجربه اربعین گذشته ستاد مرکزی اربعین بعد از اربعین پارسال کار خود را آغاز کرد و ما در سازمان راهداری تلاش کردیم تا بیشترین خدمات ممکن را به زائران اربعین حسینی در سال جاری ارائه دهیم.

رئیس سازمان راهداری افزود: از جمله اقدامات انجام شده در سازمان راهداری، بهسازی مسیرهای منتهی به مرز و افزایش گیت‌های خروجی در نقاط مرزی بوده است.

وی  با اشاره به اینکه تردد به کشور عراق برابر توافقات انجام شده بین دو کشور فقط استفاده از ویزا امکان پذیر است افزود :اجازه خروج به هموطنان فاقد گذرنامه به هیچ عنوان داده نخواهد شد.

کشاورزیان با اشاره به اقدامات سازمان راهداری در طرح زمستانه امسال نیز عنوان کرد: گرچه عملیات راهداری زمستانی در حال حاضر در بسیاری از استان‌های برف‌گیر کشور شروع شده است ولی این طرح رسما از ۲۳ آذر در سراسر کشور به اجرا در خواهد آمد.

وی  افزود: امسال سازمان راهداری اعتباری هزار میلیارد ریالی را برای تامین ماشین‌آلات و تامین امکانات مورد نیاز تخصیص داده است.

منبع: مهر
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.