وزیر بهداشت عنوان کرد

وجود 10 میلیون دفترچه بیمه مشترک در کشور/ تجمیع بیمه‌ها اجتناب ناپذیر است

هاشمی گفت: ده میلیون دفترچه بیمه مشترک در کشور وجود دارد امیدواریم در خصوص تجمیع بیمه‌ها تصمیمی گرفته شود که به صلاح مردم باشد و به حوزه‌ی سلامت کمک کند.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و‌ آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بیمه‌ها باید تجمیع شوند و در یک صندوقی که بسیار شفاف است مردم حق بیمه را پرداخت کنند و این پول باید در جایی واریز شود که برای مردم قابل مشاهده باشد و صرفاً هزینه‌های آن برای درمان مردم و بهداشت مردم اعمال می‌شود.

قاضی‌زاده‌ هاشمی تصریح کرد: در عین حال از این وضعیتی که هم اکنون وجود دارد که هر بیمه‌ای برای خود یک مرام‌نامه و دستورالعمل متفاوتی دارد، خارج شوند.

وی تأکید کرد: ما یک تعداد زیادی و گاهی اوقات می‌گویند ده میلیون دفترچه بیمه داریم که مشترک است امیدواریم تصمیمی گرفته شود که به صلاح مردم باشد و به حوزه‌ی سلامت کمک کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به این سؤال که آیا تنها راه‌حل برای کاهش از تعدد دفترچه بیمه‌ها تجمیع بیمه‌ها است، خاطرنشان کرد: تنها راه‌حل استفاده از علم و تجربه‌ی بشری است. ببینیم دیگران چه اقداماتی انجام دادند که موفق شدند ما نیز همان اقدامات را انجام بدهیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار