احمد المدلل: انتفاضه قدس صهیونیست ها را آشفته کرده است

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: انتفاضه قدس دشمن صهیونیستی را آشفته و ضعیف کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «احمد المدلل» در گفتگو با شبکه تلویزیونی العالم از غزه درباره روند انتفاضه قدس گفت: روند انتفاضه قدس نشان می دهد فلسطینیان با استفاده از هر ابزاری به این قیام برای مقابله با دشمن صهیونیستی ادامه می دهند. شاهد آشفتگی گسترده نظامی و امنیتی اشغالگران اسرائیلی در تعامل با انتفاضه هستیم.

فلسطینیان با اجرای عملیات مختلف و هدف قرار دادن صهیونیست ها به ادامه حرکت بر این انتفاضه تاکید می کنند چرا که باید صهیونیست ها آشفته شوند و بهای بسیار سنگینی بپردازند. امروز صهیونیست ها به این نتیجه رسیده اند که ملت فلسطین بر ادامه انتفاضه تاکید دارد و با گذشت زمان نیز اشکال این انتفاضه متحول می شود.

ما به خوبی می دانیم اشغالگران در کرانه باختری رود اردن زمانی به عقب رانده می شوند که فلسطینیان در این منطقه وارد فاز نظامی و مسلحانه شوند، همان وضعی که در نوار غزه ایجاد شد. فلسطینیان در عملیات مختلف شهادت طلبانه خود در نوار غزه، صهیونیست ها را وادار به عقب نشینی کردند. سران رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان این رژیم از ادامه یافتن این انتفاضه به شدت هراسان هستند.

این انتفاضه موجودیت صهیونیست ها را هدف قرار داده است و ناظران سیاسی غربی و اسرائیلی درباره آینده این رژیم با ادامه یافتن انتفاضه ابراز نگرانی کرده اند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار