هر کسی از شهرداری نمی‌تواند با شورا کار کند برود/ برای کسی فرش قرمز پهن نکرده‌ایم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: باید به شورا احترام بگذارند و اگر کسی نمی‌تواند با شورا کار کند برود برای کسی فرش قرمز پهن نکرده‌ایم.

هر کسی از شهرداری نمی‌تواند با شورا کار کند برود/ برای کسی فرش قرمز پهن نکرده‌ایمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با ابراز تاسف از فشارهای بی‌شماری که بر روی حسابرس شورا ایجاد می کنند، اظهار کرد: در سال92 در دفتر رئیس وقت( مسجد جامعی) قرعه‌کشی انجام دادیم که بعد از آن نیز از کمیسیون تلفیق دوباره این کار انجام شد و با رای‌گیری از سی عضو شورا حسابرس انتخاب شد و به غیر از حرف حسابرس شورا حرف هیچ کس دیگری را قبول نداریم اما متاسفانه فشارهای زیادی از ابعاد مختلف از جمله جامعه حسابرسان و حسابرس وارد است که تقاضا دارم از این امر جلوگیری شود.

وی افزود: در حال حاضر سه حسابرس داریم و من به عنوان رئیس کمیسیون وظیفه دارم که به هر عضو اطلاعات لازم را بدهم و تاکید می‌کنم که از شفافیت فرار نمی‌کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با درخواست از جامعه حسابرسی مبنی بردفاع از فرزندان خودشان( حسابرسان) و دفاع از کیان آن ها تصریح کرد: باید از حسابرس دفاع شود و نباید وقتی دستگاهی پول، زور و قدرت دارد بر حسابرس فشار آورد.

دبیر در ادامه ضمن اشاره به اظهارات درویش( رئیس مترو) در افتتاح ایستگاه نعمت آباد اظهار داشت: متاسفانه شاهد بحث‌هایی در افتتاح ایستگاه مترو نعمت‌آباد بودیم که باید بگویم هر کدام از دوستان در شهرداری که نمی‌توانند با شورا کار کنند بروند ما برای کسی فرش قرمز پهن نکرده‌ایم،باید به شورا احترام گذاشت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در ادامه با اشاره به فروش تپه‌های عباس‌آباد گفت: چه کسی تپه‌های عباس‌آباد را زیر یک میلیون و پانصد هزار تومان و با چه مزایده‌ای فروخته است.

دبیر تاکید کرد: این موضوع جای بحث دارد که به ارگان دولتی و خصوصی چطور فروخته شود .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار