پرداخت 800 میلیون صدقه

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) طالقان گفت: مردم خیر و انسان دوست این شهرستان طی 7 ماه ابتدایی سال بیش از 800 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،محسن خنجری اظهار داشت: مردم ایران همواره در راه حمایت از نیازمندان و مستمندان گام‌های بلندی برداشته و یاور نظام و نهادهای امدادی برای رفع نیاز مستمندان و افراد کم‌برخوردار هستند.
 
وی افزود: کمیته امداد با برنامه‌ریزی مدون و کارشناسی شده،‌ تلاش‌های خوبی در جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع صحیح و دقیق آنها در میان نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش انجام داده است.
 
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) طالقان گفت: از جمله این برنامه‌ها اجرای طرح‌ اکرام ایتام، طرح محسنین و ساماندهی صندوق‌های صدقات است.
 
خنجری با بیان اینکه یکی از مهمترین راه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم از طریق صندوق‌های صدقات است، گفت: در حال حاضر صندوق‌های بزرگ، متوسط و خانگی در سطح شهرستان طالقان فعال بوده و مردم روزانه کمک‌های نقدی خود را برای رفع مشکلات نیازمندان از این طریق اهدا می‌کنند.
 
وی افزود: طی 7 ماه نخست سال جاری مردم خیر، انسان‌دوست و نیکوکار شهرستان طالقان در مجموع بیش از 800 میلیون ریال از طریق صندوق‌های صدقات به نیازمندان کمک کرده‌اند.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) طالقان بیان داشت: این مبلغ با نظارت ماموران کمیته امداد در حوزه‌های مختلفی از جمله کمک هزینه بهداشتی و پزشکی، کمک هزینه تامین مسکن، جهیزیه دختران صرف شده و تلاش می‌کنیم بیش از گذشته مشکلات نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش را با همراهی خیرین و مردم طالقان برطرف کنیم.
 
خنجری افزود: برای تشویق مردم به انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیاز است که رسانه‌ها، همراهی و تعامل خوبی با کمیته امداد داشته باشند و با تشریح برنامه‌های این نهاد می‌توانند مردم را از اینکه کمک‌های نقدی و غیرنقدی به طور صحیح در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد، آگاه سازند.
 
وی ادامه داد:‌ هدف نهایی کمیته امداد، پرداخت کمک هزینه‌های دائمی نیست و تلاش می‌کنیم با اجرای طرح‌های مختلف به ویژه در حوزه آموزش خانواده‌ها و افراد تحت پوشش، آنها را در مسیر دست‌یابی به استقلال اقتصادی همراهی کنیم که تحقق این مهم بدون مشارکت مردم مقدور نیست.
 
منبع: فارس
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.