رئیس سازمان سینمایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سینما زنده است، پرچم مرگ آن را بالا نبرید

سینمای ایران اوضاع خوبی دارد و نباید پرچم مرگ آن را بالا ببریم.

حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت سینما و آینده این هنر گفت: سینمای ایران زنده است و نباید به هر شکل و نحوی که شده پرچم مرگ سینما را بالا ببریم، سینما اوضاع خوبی دارد.

رئیس سازمان سینمایی ایران بیان کرد: خدا را شکر، در سینمای امروز فیلم‌های بسیار خوبی وارد شده است که هر کدام از آن‌ها حرفی برای گفتن در تراز اول در جشنواره را دارند و می‌توانند کارگردان‌ها فیلم‌های خوبی را در جشنواره عرضه کنند.

وی در خصوص ساخت پردیس سینمایی شهریار بیان کرد: به نظر شما ساخت سینما در مناطق محروم نباید در اولویت باشد. به هر حال ما در همین حال حاضر هم بسیاری از تعمیر و مرمت سینماها برایمان در اولویت است و حدود 69 سالن سینمایی در دست احداث داریم و چندین طرح و پروژه دیگری که برای آن در حال مذاکره هستیم.

ایوبی پیرامون ساخت بنای ساختمان فیلم‌خانه عنوان کرد: هنوز 6 میلیاردی نگرفته‌ایم و دریافت این هزینه در کار نیست اما طرح بنای این ساختمان در نظر گرفته شده و فیلم‌هایی که در آرشیو فیلم‌خانه موجود است، در حال بازبینی و احیای دوباره نسخ اصلی آن هستیم.





برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار