پخش دو نمایش از اکبر زنجانپور و رضا عمرانی در رادیو نمایش

پایان هفته، دو نمایش رادیویی به کارگردانی اکبر زنجانپور و رضا عمرانی از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو؛ نمایش «رها» به نویسندگی مارال کرمی ماجرای مادری است  که هفت ماهه باردار است و منتظر به دنیا آمدن فرزندش است، ناگهان اتفاقی می افتد که باید تصمیم بگیرد زندگی خود و یا فرزندش را نجات دهد.
 
در این نمایش هنرمندانی  چون مینو جبارزاده، نگین خواجه نصیر، مهدی نمینی مقدم، مهدی گیاهی، امیر زنده دلان، محمد یگانه، ماندانا اصلانی، کرامت رودساز و سوسن مقصودلو به ایفای نقش می پردازند.

«رها» به کارگردانی اکبر زنجانپور، تهیه‌کنندگی: عذرا وکیلی، صدابرداری: رضا طاهری و افکت: محمدرضا قبادی‌فر ، امروز پنجشنبه 21 آبان ساعت 15:30 به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

بر اساس این خبر؛ «ثانیه‌ها چقدر می‌ارزند» به کارگردانی رضا عمرانی، نمایش  دیگری است که روز جمعه  ساعت 6:30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.

این نمایش رادیویی را محبوبه عرب قنبری نوشته و داستان آن درباره دو نفر است که  با آمبولانس اورژانس به منزلی می‌روند؛ چرا که اعلام شده مریض بدحالی در آنجاست و در این بین اتفاقاتی می‌افتد که شنیدنی است.

«ثانیه‌ها چقدر می‌ارزند» با هنرمندی مهرداد مهماندوست، بهناز بستاندوست، شهریار حمزیان و به کارگردانی: رضا عمرانی، تهیه‌کنندگی: داوود نقلانی، صدابرداری: علی حاجی نوروزی و افکت: نرگس موسی پور در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.