بروزرسانی Cumulative ویندوز 10

شرکت مایکروسافت بروزرسانی جدید Cumulative را ارائه کرده است.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همزمان که اغلب کاربران منتظر عرضه اولین بروزرسانی عمده ویندوز 10 با کد Threshold 2 هستند، صبح امروز مایکروسافت یک بروزرسانی Cumulative جدید برای این سیستم عامل منتشر شد.

این بروزرسانی با شناسه KB3105213، بیشتر به منظور رفع آسیب پذیری‌های امنیتی ارائه شده اما می‌تواند با تغییرات دیگری نیز همراه باشد. این بروزرسانی با رفع آسیب پذیری‌های امنیتی در سطح خود سیستم عامل، بسته نرم افزاری آفیس و مرورگر Edge همراه است اما به گفته مایکروسافت، بهبودهایی نیز با خود دارد.


احتمالاً می‌دانید که با عرضه ویندوز 10، بر خلاف گذشته دیگر مایکروسافت جزئیات دقیقی نسبت به بروزرسانی‌ها ارائه نمی‌کند. این بروزرسانی در حالی منتشر می‌شود که به وضوح کاربران منتظر اولین بروزرسانی عمده ویندوز 10 با کد Threshold 2 هستند اما باید گفت که Threshold 2 نیست. 

طبق شایعات می‌بایست بروزرسانی Threshold 2 روز گذشته برای کاربران عرضه می‌شد اما احتمالاً مایکروسافت به چند روز زمان بیشتر برای بررسی آن نیاز دارد. در همین حال برخی منابع دیگر ادعا می‌کنند که این بروزرسانی روز پنج‎شنبه پیش رو منتظر می‌شود. البته نباید فراموش کرد که هیچ زمان مشخصی از سوی مایکروسافت اعلام نشده است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع: softpedia

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار