معاون سیما در «پشت بام تهران»

معان سیما امروز میهمان عوامل تولید مجموعه «پشت بام تهران» بود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سیما، در این بازدید مدیر شبکه یک، مدیر کل امور نمایشی سیما و مدیر فیلم و سریال شبکه یک، دکتر پور محمدی را همراهی کردند.
 
معاون سیما با حضور در صحنه ای که ثریا قاسمی و کامبیز دیرباز در آن نقش آفرینی می کردند از زحمات عوامل این ملودرام قدردانی کرد. وی در گفت و گو با خانم قاسمی از ایامی یاد کرد که در رادیو همکار بودند.
 
زینب تقوایی تهیه کننده مجموعه در این بازید با تقدیر از عوامل مجموعه «پشت بام تهران» از سختی های کار سخن گفت و تاکید کرد سختی های کار با توجه به تصویربرداری های شبانگاهی دو چندان شده و گروه توانسته‌اند تعامل خوبی با یکدیگر برقرار کنند.
 
گفتنی است مجموعه «پشت بام تهران» همچون کارهای دیگر نعمت‌الله یک ملودرام اجتماعی است که بر تاثیرات مثبت و منفی فضای خانواده بر فرزندان می‌پردازد؛ تاثیراتی که ممکن است باعث سرخوردگی، آشفتگی یا رستگاری فرزندان شود. کنش و واکنش‌های روابط خانوادگی در این سریال زیاد است و داستان‌های دیگری نیز در کنار این محور اصلی روایت می‌شود.
 
کامبیز دیرباز، آزاده صمدی، ثریا قاسمی، لیندا کیانی، بهزاد فراهانی، سام درخشانی، کریم اکبری مبارکه، خسرو شهراز، علیرضاآرا، نویدخداشناس، علی صالحی، مجید واشقانی، اندیشه فولادوند و لعیا زنگنه در این مجموعه ایفای نقش می کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار