زینب تقوایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

داستان پر کشش ویژگی اصلی«پشت بام تهران» است

از ویژگی‌های بارز «پشت بام تهران» قلم و حضور سعید نعمت‌الله و بازیگران و کارگردانی آن است.

زینب تقوایی تهیه‌کننده سریال «پشت بام تهران» در خصوص جزئیات و مراحل ساخت آن در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این سریال یک ملودرام اجتماعی به قلم سعید نعمت‌الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی، در حدود 4-5 ماه است که سینابس کار آغاز و به مدت دو ماه نیز پیش تولید آن را در دستور کار قرار دادیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هشت بازیگر اصلی داریم که 4 نفر دیگر به آنها اضافه خواهد شد. از جمله این بازیگران می‌توان به کامبیز دیرباز، آزاده صمدی، لعیا زنگنه، اندیشه فولادوند، ثریا قاسمی، بهزاد فراهانی، لیندا کیانی، مجید واشقانی، نوید خداشناس، حمید‌زاده اشاره کرد.

تقوایی در مورد اضافه شدن بازیگران جدید به این سریال افزود: کل فضای این کار در اختیار قصه است. باید دید که داستان به چه سمتی می‌رود. به طور طبیعی همه گروه مراقب هستند تا همه چیز در اختیار نگارش و موضوع فیلم قرار بگیرد و در نهایت اضافه شدن بازیگران جدید به نگارش داستان بستگی دارد.

تهیه‌کننده سریال «پشت بام تهران» گفت: حدود یک سوم متن آماده است و سینابس تا انتهای کار طراحی شده است. منتها با توجه به اینکه به طور معمول آقای نعمت‌الله کار را شروع کرده و با توجه به پیشرفت کار نگارش داستان را ادامه می‌دهد ممکن است تغییراتی را بنا به متن و قصه در کار شاهد باشیم.

وی افزود: حضور سر صحنه سعید نعمت‌الله به دلیل نحوه دیالوگ‌هایی است که او دارد. نوع دیالوگ‌های نعمت‌الله به شکلی است که شاید هر بازیگری سخت‌تر بتواند با آن کنار بیاید. به همین خاطر خودش سر کار حاضر شده و با بازیگران تمرین می‌کند و این برای کار و کیفیت آن بسیار خوب بوده و کمک‌کننده است.

تقوایی بیان کرد: با توجه به تعدد لوکیشن‌ها در تهران و شهرستان‌ها تصویر‌برداری کار در محل ثابتی صورت نگرفته و تغییر می‌کند.

وی از زمان پخش «پشت بام تهران» در پاییز خبر داد و گفت: صبح‌ها از قبل شده و با رایزنی‌هایی که با بخش سریال‌سازی و معاونت سیما انجام داده‌ایم زمان پخش سریال با کسی که در حال حاضر در نظر گرفته شده است اول آذرماه خواهد بود. این مجموعه در 30 قسمت تولید می‌شود و ممکن است که تعداد قسمت‌های آن بیشتر هم بشود.

تقوایی تصریح کرد: این سریال ویژگی‌هایی فراوانی دارد. از جمله داستان پرکشش، متن و قلم سعید نعمت‌الله، بازیگران و نحوه کارگردانی و انرژی که از بهرنگ توفیقی در این کار می بینیم.

وی در خصوص همکاری با بهرنگ توفیقی گفت: در این مدتی که در خدمت آقای توفیقی بودیم همکاری بسیار خوبی را با هم داشته‌ایم. ضمن اینکه او متخصص و متعهد به کارش بوده و برای این کار انگیزه‌های فراوانی دارد. در کل فضای کار بسیار خوب و صمیمی بوده و تلاش کردیم به شکلی بستر را فراهم کنیم که همه چیز در آرامش به سمتی حرکت کند که فقط بتوانیم تمرکز‌مان را به روی کیفیت کار بگذاریم. 

تقوایی در پایان گفت: نیت این کار و همه عواملی که کنار هم هستیم ارائه یک کار آبرومند به مخاطب است که آن ار تماشا کرده و به آن علاقه‌مند شود. ان شاء‌الله این اتفاق خواهد افتاد. به طور قطع خواست خدا هم در راستای خواسته ما است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار