ابراز رضایت مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص روند مذاکرات وین

موگرینی پس از پایان نشست سوریه در وین درباره روند مذاکرات ابراز رضایت کرد و گفت: مذاکرات خوبی برگزار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در خصوص روند مذاکرات وین گفت: مذاکرات خوبی بود.

وی از ذکر جزییات بیشتر درباره این نشست خودداری کرد و گفت: جان کری، وزیر خارجه آمریکا دقایقی دیگر جزییات بیشتر این نشست را ارائه می کند.

قرار است وزیر خارجه آمریکا به همراه سرگئی لاوروف همتای روس وی جزییات این نشست را در یک کنفرانس مطبوعاتی برای خبرنگاران ارائه کند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ابراز اطمینان کرد که روند سیاسی در سوریه آغاز خواهد شد.

فدریکا موگرینی در جمع خبرنگاران در وین اتریش گفت: شما از زبان همکاران و دوستان من درباره نتیجه جلسه مطلع خواهید شد اما فقط می خواهم بگویم که جلسه خوبی بود، روند می تواند آغاز شود، ما روز دوشنبه جلسه شورای روابط خارجی را در بروکسل خواهیم داشت.

من به همه بیست و هشت وزیر خارجه گزارش خواهم کرد که ما چه بحث و گفتگوهایی داشتیم. اتحادیه اروپا نقش خود را درباره همه تصمیم هایی که امروز گرفتیم ایفا می کند چه در مورد گروههای مخالف باشد و چه در مورد دولت باشد و چه در مورد کار مقابله با تروریسم و بحث انسانی باشد.

وی افزود: من پیش بینی نمی کنم که تصمیمات را جان کری و سایران اعلام کنند، اما می توانم بگویم که روند قطعا می تواند شروع شود.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار