حملات داعش در سایر کشورهای اروپایی نیز رخ خواهد داد

حجت‌الاسلام و المسلمین ادیب یزدی با اشاره به حملات تروریستی پاریس تصریح کرد: طبق هشدار‌های رهبر انقلاب امروز داعش گریبان یکی از حامیان خود را گرفته است و سایر کشور‌های اروپایی نیز باید منتظر حملات مشابه باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی ادیب یزدی مشاور معاونت امور استان‌ها و مجلس صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به هشدار‌های مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «جریان‌های تروریستی روزی گریبان خود کشور‌های حامی را خواهد گرفت» تصریح کرد: اگر‌چه هشدار‌های مصلحانه مقام معظم رهبری چنین عملیات تروریستی را به سران کشور‌های غربی گوشزد کرده بود اما هیچ یک از آن‌ها هشدار‌های ایشان را جدی نگرفته که نتیجه این بی‌توجهی حملات تروریستی پاریس است.
وی افزود: جریان پیچیده تروریسم در منطقه که با طراحی صهیونیست‌ها و اسکتبار جهانی شکل گرفت به منظور تقسیم کشور‌های اسلامی به کشور‌های بدون اقتدار و قابل بلعیده شدن توسط قدرت‌های استکباری ایجاد شد.
مشاور معاونت امور استان‌ها و مجلس صدا و سیما خالی کردن ذخایر کشور‌های اسلامی، تقویت بنگاه‌های فروش تسلیحات و تخریب چهره جهان اسلام را از دیگر اهداف تشکیل جریان تروریستی داعش برشمرد و بیان کرد: علاوه بر مقاصد پلیدی که توسط اتاق فکر رژیم صهیونیستی پیگری می‌شود جریان داعش برای مقابله با چهره وجیه اسلام ناب که جلوه‌ای از آن در پیروزی انقلاب اسلامی تبلور یافت، بیش از 30 سال است که تحت توجه دستگاه‌های امنیتی کشور‌های غربی قرار گرفته به طوری که نیرو‌های سر خورده و متحجر از سراسر دنیا با پول وهابیون و مدیریت صهیونیسم بین‌الملل به جان جهان اسلام افتاده‌اند.
وی با اشاره به هشدار‌های امام خمینی(ره) نسبت به خطر صدام برای کشور‌های عربی حمایت‌کننده از جریان بعث تصریح کرد: دیدیم که صدام بعد از جنگ ایران با آن کشور‌ها چگونه بخورد کرد و امروز هم رهبری به دلیل ملهم بودن به عنایات الهی و در اثر نگاه پاک به جریانات تاریخی چندین مرتبه تذکر دادند «کسانی که جریانات تروریستی چون داعش را به راه انداخته‌اند منتظر باشند تا سنگین‌ترین آسیب‌ها را از این جریان ببینند».
حجت‌الاسلام والمسلین ادیب یزدی افزود: حملات تکان‌دهنده داعش در پاریس برای سایر مراکز کشور‌های اروپایی و غربی نیز رخ خواهد داد چرا که داعش در تمام این کشور‌ها دارای عناصر آموزش دیده است.
وی اظهار داشت: متأسفانه علی‌رغم اینکه چنین اتفاق تکان‌دهنده‌ای پاریس را به کشوری شبیه کشور‌های جنگ زده بعد از جنگ جهانی تبدیل کرده اما همچنان سردمداران فرانسه در مبارزه با تروریسم دچار تردید هستند که این مسئله نشان دهنده ترجیح دادن مصالح دیکته شده توسط صهیونیسم بین‌الملل بر جان شهروندان فرانسوی است.
حجت‌الاسلام و المسلمین ادیب یزدی در پایان خاطرنشان کرد: جریانات تروریستی رو به نابودی خواهند رفت و به طور حتم محکوم به فنا هستند و ماندگاری با ملت‌های مظلوم عراق و سوریه و انقلاب فراگیر اسلامی است.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار