انتقاد از برجام حق و وظیفه مردم است

امام جمعه موقت تهران با اشاره به تمدید مجدد تحریم‌های ایران توسط اوباما تصریح کرد: اگر آمریکا به تعهداتش پایبند نباشد اعتبار برجام از بین رفته و انتقاد از برجام حق و وظیفه مردم است.

آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تمدید مجدد وضعیت فوق‌العاده و اعمال تحریم‌ها علیه ایران برای یکسال دیگر اظهار داشت: این مسئله نشان می‌دهد هشدار‌های مقام معظم رهبری درباره اوباما مبنی بر اینکه «او مشت چدنی خود را در زیر دستکش مخملی مخفی کرده است» کاملاً درست بوده و هرچه بیشتر می‌گذرد واقعیت ماهیت نظام استکباری آمریکا بیشتر روشن می‌شود.

وی ادامه داد: ماهیت انقلاب اسلامی ناسازگاری با ظلم و استعمار است بنابراین آمریکا به طور مداوم در پی دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: مقام معظم رهبری 9 شرط را برای اجرای برجام مشخص کرده‌اند که دو طرف متعهد به اجرای آن هستند و در صورتی که طرف آمریکایی بخواهد این تعهدات را زیر پا بگذارد اعتبار برجام از بین می‌رود.

آیت‌الله صدیقی در پاسخ به این سؤال «که با شرایط کنونی وظیفه مردم نسبت به برجام چگونه است و آیا حق انتقاد دارند» تصریح کرد: انتقاد کردن حق مردم و علاوه بر آن یک وظیفه است.





برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار