طرح ملی مبین در 4 هزار مدرسه منتخب اجرا می‌شود

اولین جلسه شورای راهبردی طرح ملی مبین (مدیریت برنامه های یاوران نماز در مدارس) در جوار مسجد مقدس جمكران برگزار شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز، دكتر محمود مظفر قائم مقام ستاد و اعضای  شورای راهبردی طرح ملی مبین در مجتمع فرهنگی و آموزشی حضرت مهدی موعود(عج) در جوار مسجد مقدس جمكران برگزار شد.
این جلسه با هدف ارائه گزارش و بررسی اقدامات انجام شده در طرح مبین، بررسی نقاط ضعف و قوت و آسیب های فعالیت های انجام شده و تدوین سیاست های كلی فعالیت های پیش روی طرح تشكیل شد.

در ابتدای جلسه سید علی منیری معاون توسعه مشاركت های مردمی ستاد اقامه نماز به برگزاری نه دوره این طرح ملی اشاره كرد و گفت: طبق نظر سنجی به عمل آمده 90 درصد شركت كنندگان از نحوه برگزاری و محتوای ارائه شده دوره ابزار رضایت كرده اند.

مسئول اجرای طرح ملی مبین در ادامه افزود: در مجموع نه دوره برگزار شده حدود 4 هزار مدیر مجری طرح از مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی،شبانه روزی و مدارس دولتی پر جمعیت در خصوص اجرای طرح یاوران نماز در مدارس خود آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

در ادامه این جلسه محمود مظفر قائم مقام ستاد به ضرورت تبیین خط مشی، شناخت آسیب ها و فرصت های این طرح تأكید كرد و گفت: باید فعالیت های مرتبط با این طرح برای استانها و مدیران مدارس مجری تبیین شود و سازكار مناسب برای نظارت و ارزیابی آن در مدارس مجری اندیشیده شود.

گفتنی است، طرح ملی مبین با مشاركت وزارت آموزش و پرورش با شروع سال تحصیلی 94 در 4 هزار مدرسه منتخب در حال اجرا است.






برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار