تخفیف 10دلاری برای زائرانی که گروهی به کربلا سفر می‌کنند

مسئول ستاد اربعین از آخرین اخبار در خصوص قیمت روادید عراق برای زائران اربعین گفت.

سردار حسین ‌ذوالفقاری، دبیر ستاد اربعین در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن اعلام مبلغ 40 دلاری برای ویزای انفرادی عراق اظهار داشت: طبق توافقات با دولت عراق برای افرادی که به صورت گروهی قصد عزیمت به این کشور را دارند، تخفیف 10دلاری برای صدور روادید در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: بنابراین همچنان ویزای انفرادی 40 دلار است و با تخفیف مذکور ویزای گروهی 30دلار برای هر نفر هزینه خواهد داشت.

دبیر ستاد اربعین در پایان خاطرنشان کرد: همچنان در حال رایزنی با مقامات عراقی برای دریافت تخفیف بیشتر هستیم تا افرادی که بضاعت مالی کافی نداشته و علاقمند به حضور در راهپیمایی اربعین هستند قادر به تهیه روادید شوند و اطلاعات تکمیلی در این زمینه در فرصت‌های آتی اعلام می‌شود.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۰ آبان ۱۳۹۴
ﺍﻛﻪ ﺭﻓﺘﻴﺪ ﺍﻭﻧﺎﻳﻰ ﻛﻪ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻨﺪ ﺑﻴﺎﻧﺪ ﺭﻭ ﺩﻋﺎ ﻛﻨﻴﺪ
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۰ آبان ۱۳۹۴
اجرتان با خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۴
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۴
انشاءالله قسمت همه ی آرزومندا بشه
Germany
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۴
سلام ،لطفا من از شما درخواست ميکنم که براي اون دسته از مهاجران افغانيکه فقط کارت امايش دارند وخيلي دلشون ميخواد که در مراسم اربعين،شرکت کنند راهي هست لطفا اين درخواست رو از سازمان حج و زيارت بپرسيد ،من به نمايندگي از تمامي مهاجرين مشتاق به کربلا از شما درخواست کردم. ممنون از سايت خوبتون..
Germany
ناشناس
۲۰:۱۰ ۱۹ آبان ۱۳۹۴
با عرض سلام به سايت باشگاه خبرنگاران جوان ، يک مورد رو لطفا بررسي کنيد بيشتر مهاجران افغاني خيلي دوست دارند که در اين پياده روي اربعين حسيني شرکت کنند ولي متاسفانه سازمان حج و زيارت براي مهاجراني که فقط کارت امايش دارند هيچ برنامه ريزي نکرده اند مگر ما مهاجران مسلمون نيستيم دل نداريم ،والا با اين کاري که اين سازمان حج وزيارت کرده دل ماهارو شکوند ،ولي از شما خواهش ميکنم اين مورد رو حتما بررسي کنيد. مرسي
آخرین اخبار