برخورد با اکریلیک به شیوه‌ای هنری

نقاشی‌هایی که به سرعت خلق شده و در فرهنگسرای گلستان میزبان هنردوستان است.

احمد شولی هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: تکنیک آثار در این نمایشگاه اکریلیک است و نمی‌توان سبک خاصی را برای آن در نظر گرفت. تمرکز من روی پرتره و فیگوراتیو بوده که گاهی به سبک رئال نزدیک شده و گاهی نیز نزدیک به انتزاعی است.

وی افزود: حقیقتا من به نقاشی سریع علاقه دارم و رنگ‌ها را به سرعت روی بوم پیاده می‌کنم. به این ترتیب که شاید یک تابلو در عرض 30 یا 40 دقیقه کامل شود و قابل ارائه باشد.

وی خاطرنشان کرد: چندی پیش تقریبا 3 یا 4 ماه پیش، تعدادی از آثارم را در یک نمایشگاه در کانادا عرضه کردم و قبل‌تر از آن نیز نمایشگاه‌های متعددی در سطح کشور برگزار کرده‌ام که هر کدام با تکنیک‌های مختلفی کار شده بود.

وی ادامه داد: هر چه هنرمند جلوتر می‌رود، بیشتر اثر خلق می‌کند و نمایشگاه می‌زند. با ذائقه هنری مخاطب آشناتر می‌‌شود و می‌تواند موفق‌تر عمل کند. هر هنرمندی با برپایی نمایشگاه‌های متعدد بیشتر پیشرفت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اینکه آثار خلق شده بتواند مخاطب را جذب کرد، خیلی اهمیت دارد. در ابتدای راه شاید تنها مخاطب عام مد نظر باشد اما رفته رفته حساسیت هنرمند بالاتر می‌رود و مخاطب خاص و حرفه‌ای هنر را جذب می‌سازد.

وی در پایان یادآور شد: برای خلق آثار این نمایشگاه تقریبا دو سال زمان گذاشتم و 25 اثر را ارائه کردم که ابعاد آن‌ها متفاوت است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 28 آبان در گالری فرهنگسرای گلستان میزبان هنردوستان است.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار