اولتیماتوم وزارت صنعت به نمایندگی‌های بی‌مجوز پوشاک خارجی

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: برندهایی که مجوز از تولیدکننده اصلی یا یک واسط معتبر نداشته باشند، تعطیل می شوند و باید تابلویشان را پایین بیاورند که در این راستا تعدادی از برندهای بدون مجوز در کشور تعطیل شدند.

اولتیماتوم وزارت صنعت به نمایندگی‌های بی‌مجوز پوشاک خارجیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی خسروتاج ، درباره طرح دولت برای جلوگیری از قاچاق پوشاک به کشور اظهار کرد: این طرح به خوبی پیش می‌رود و در ابتدا از برندها و نمایندگی ها کار را آغاز کردیم و اکنون در حال تعیین تکلیف آن‌ها هستیم که در این راستا تعدادی از برندهای بدون مجوز در کشور نیز تعطیل شدند.

خسروتاج با تاکید بر اینکه همه برندهایی که مجوز ندارند باید تابلوی خود را پایین بیاورند، اظهار کرد: مجوزها باید از تولیدکننده خارجی اصلی یا با حداکثر یک واسط باشد، چراکه در زمان تحریم ها یک واسط را هم برای این کار پذیرفتیم که آن واسط نیز باید با تولیدکننده اصلی قرارداد داشته باشد.

وی گفت: در حال حاضر برندها سوابق خود را به امور اصناف وزارتخانه ارائه می‌کنند و در صورتی که کار خود را با نمایندگی یا یک واسط آغاز کرده باشند، مشکلی ندارند اما در غیر این صورت باید تابلوی خود را پایین بیاورند.


منبع:ایسنا
انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.