افزايش کارايي سرويس ابري گوگل

اين روزها استفاده از سرويس‌هاي ابري با افزايش قابل توجهي روبه رو شده است. يکي از سرويس‌هاي ابري که تعداد کاربران زيادي را به خود جذب کرده GOOGLE DRIVE است. سرويس ابري که براحتي با ديگر سرويس‌هاي گوگل SYNC مي‌شود و امکانات قابل توجهي را نيز در اختيار کاربران مي‌گذارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اين روزها استفاده از سرويس‌هاي ابري با افزايش قابل توجهي روبه رو شده است. يکي از سرويس‌هاي ابري که تعداد کاربران زيادي را به خود جذب کرده GOOGLE DRIVE است. سرويس ابري که براحتي با ديگر سرويس‌هاي گوگل SYNC مي‌شود و امکانات قابل توجهي را نيز در اختيار کاربران مي‌گذارد.

اگر شما هم يکي از کاربران اين سرويس ابري هستيد و مي‌خواهيد امکانات و کارايي اين سرويس را افزايش دهيد مي‌توانيد با نصب چند افزونه به اين هدف خود دست پيدا کنيد. براي مثال اگر براي افزايش امنيت اطلاعات خود در سرويس GOOGLE DRIVEبه دنبال راهي هستيد، مي‌توانيد افزونه Fogpad را روي مرورگر کروم خود نصب کنيد.

اين افزونه شرايطي را براي کاربران اين سرويس ابري فراهم مي‌کند تا روي اسناد و مدارک مهمي که در اين سرويس نگهداري مي‌کنند رمز عبور بگذارند. در واقع افزونه Fogpad، اسناد و مدارک مهم کاربران را به صورت رمزنگاري شده در سرويس گوگل درايو نگهداري مي‌کند.

براي ذخيره کردن عکس‌ها يا لينک‌هايي که در اينترنت مي‌بينيد و فرصت مطالعه دقيق آن را نداريد مي‌توانيد از افزونه Save to Google Drive استفاده کنيد. اين افزونه عکس‌ها و لينک‌هاي مورد نظر کاربران را در گوگل درايو به سادگي ذخيره مي‌کند.

براي ذخيره متن‌هاي مختلف روي سرويس ابري گوگل اما بهتر است از افزونه Save Text to Google Driveاستفاده کنيد. حالا اگر از کاربران سرويس‌هاي مختلف گوگل مانند جي‌ميل، مترجم گوگل، نقشه، تقويم، جست‌و‌جوگر، گوگل پلي و... هستيد و مي‌خواهيد به سادگي و بدون اتلاف وقت به اين سرويس‌ها دسترسي داشته باشيد، مي‌توانيد افزونه Shortcuts for Google را انتخاب کنيد. تمامي اين افزونه‌ها از طريق فروشگاه آنلاين کروم قابل دريافت است.

منبع:ایتنا
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام
برچسب ها: گوگل ، سرویس ، ابری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار