پخش سه فیلم جدید در آبان ماه از شبکه نمایش

در ادامه برنامه‌ریزی شبکه نمایش برای پخش فیلم‌های جدید در هر ماه، آبان‌ماه امسال سه فیلم جدید از این شبکه پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سیما؛ در ادامه برنامه‌ریزی شبکه نمایش برای پخش فیلم‌های جدید در هر ماه، آبان ماه امسال نیز این شبکه پخش چند فیلم جدید را در دستور کار خود دارد.


سرنوشت پر فراز و نشیب «دو برادر»

فیلم «دو برادر» که بر اساس رمانی با همین عنوان اثر یوناس بینگتسون ساخته شده است، سرنوشت دو برادر را روایت می کند که بعد از دوره سخت کودکی از یکدیگر جدا می شوند و سال ها بعد در شرایطی غیر منتظره دوباره با هم روبرو می‌شوند. درام دو برادر در مورد تاثیر والدین و محیط بر روی افراد است.

کارگردانی این فیلم بر عهده توماس ویتنبرگ کارگردان شناخته شده است که نامزدی جایزه اسکار را برای فیلم «شکار» در کارنامه دارد.

ویتنبرگ برای «دو برادر» موفق به دریافت 7 جایزه بین‌المللی شده است که از آن جمله می توان به جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل جشنواره رابرت دانمارک اشاره کرد.

«دو برادر» روز چهارشنبه 27 آبان ساعت 20:30 از شبکه نمایش پخش خواهد شد و روز بعد 4 بامداد و 12 تکرار خواهد شد.


خبرنگاری و «شوق صعود»

فیلم «شوق صعود» ساخته سال 2008 ، داستانی است بر اساس فاجعه سقوط هواپیمای مسافربری خطوط هوایی کشور ژاپن که طی آن 520 سرنشین هواپیما کشته شدند. از این اتفاق به عنوان تلخ ترین سانحه هوایی کشور ژاپن یاد می شود.

هیدئو یوکویاما نویسنده ژاپنی، داستانی بر اساس این اتفاق نوشت که دستمایه ساخت این فیلم شده است. فیلم به سرنوشت روزنامه‌نگاری با نام کازوکو کیکی در طی این سانحه اشاره دارد و شرایط سختی که او به عنوان روزنامه نگار محل سقوط هواپیما با آن روبرو است.

ماساتو هارادا کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و شینیچی تسوتسومی و ماساتو ساکای در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم «شوق صعود» روز جمعه 29 آبان، ساعت 20:30 از شبکه نمایش پخش خواهد شد و روز بعد 4 بامداد و 12 تکرار خواهد شد.
 

تقلا برای زندگی در 12 ساعت

فیلم «12 ساعت برای زنده مانده» محصول سال 2006 کشور آمریکا، داستان مامور پلیسی است که باید طی 12 ساعت راهی برای نجات سه گروگان پیدا کند. امی کندی، یکی از گروگان ها که دختری مبتلا به دیابت است اگر طی 12 ساعت تزریق دیابت انجام ندهد، به کما رفته و در نهایت خواهد مرد. مامور پلیس مگان ساندرز انگیزه زیادی برای دستگیری گروگان گیر دارد، زیرا او کسی است که سال قبل همسر مگان را در سرقت از بانک به قتل رسانده است.

بریتنی ویلسون و کوین دوراند در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. « 12ساعت برای زنده ماندن» روز پنجشنبه 28 آبان ساعت 23 از شبکه نمایش پخش خواهد شد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.