بندرعباس؛

همسر غلامرضا صنعتگر: از مسوولان گله ای نداریم، مردم دعا کنند

کمتر کسی است که نام هرمزگان ، دریا و شرجی را بشنود و صدای گیرای خوانندگانش در ذهنش تداعی نکند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس؛ یاد روزی که در جاده ی مشهد بودم و از رادیوی خراسان صدای یک هم استانی مرا به وجد آورد و بی اختیار زمزمه کردم:

اومدم تا ببینم لحظه عاشق شدنو         به دلم افتاده بود صدا زدین آقا منو
دل تنهامو آوردم بایه دنیا دلخوشی  کمترازآهو که نیستم میشه ضامنم بشی

چند وقتی است خواننده این ترانه یعنی غلامرضا صنعتگر در بستر بیماری است به یاد تمام ترانه هایی که برای همه خاطره ساخت تصمیم گرفتم جویای احوال او شوم.

پیدا کردن شماره غلامرضا چندان سخت نبود ، با چند تماس پشت سر هم سعی کردم با ایشان صحبت کنم ولی ظاهرا قسمت نبود این ارتباط برقرار شود.

با خودم گفتم دوباره تماس میگیرم . و با یک پیامک خودم را معرفی کردم ، خبری نشد اما بعد از چند ساعت متوجه شدم چند تماس بی پاسخ دارم و یکی از تماسها از آقای صنعتگر بود.

خوشحال شدم و سریعا تماس مجدد برقرار کردم ولی خوشحالی خیلی طول نکشید و جایش را به  ناراحتی داد.

صدای صنعتگر خیلی قابل فهم نبود انگار به سختی نفس می کشید .خدای من یعنی این صدا از نای  همان خواننده گرم و خوش آواز کشورم بیرون می آمد؟

صدای خس خس نفس های غلامرضا مرا به خود آورد بعد از سلام علیک و احوال پرسی احساس کردم که دارد به سختی صحبت می کند.

با وجود ابراز علاقه صنعتگر به ادامه صحبت از او خواستم گوشی را به شخص دیگری بدهد تا استراحت کند.

غلامرضا گوشی را به  همسرش خانم سید خراسانی داد.

سین:از آخرین وضعیت جسمی و درمانی آقای صنعتگر بگویید؟

جیم: هم اکنون غلامرضا از بیمارستان مرخص شدند و در منزل دوران درمان را طی می کنند. در روزهای اخیر غلامرضا از لحاظ تنفسی دچار مشکل شد به همین خاطر ۲ عمل سخت را پشت سر گذاشت. پزشکان معالج انتظار داشتند که مشکل تنفسی ایشان به زودی برطرف شود ولی در ۲۰ روز اخیر حال غلامرضا بهتر نشده است. هرچند دوره ی بهبودی و نقاهت طولانی شده ولی پزشکان همچنان امیدوار هستند بعد از انجام این دو عمل حال ایشان خوب شود.

سین: آقای صنعتگر از نظر روحی در چه وضعی هستند ؟

جیم: قطعا هنرمندی که عاشق حرفه اش است از اینکه از هنرش دور باشد احساس خوبی نخواهد داشت غلامرضا نیز از این امر مستثنی نیست ولی ایشان با روحیه قوی و با توکل بر خدا در حال پشت سر گذاشتن این دوران است تا بتواند دوباره به صحنه ی خوانندگی بین هواداران برگردد.

سین: مهمترین چالش دوران درمان آقای صنعتگر چیست؟

جیم:متاسفانه به دلیل بیماری های متفاوتی که آقای صنعتگر دارند نمیتوانند هر دارویی را مصرف کنند که این خود یک چالش اصلی محسوب می شود و روند درمان را پیچیده تر کرده البته هزینه های درمان نیز سنگین است ولی بحمدالله تا حالا توانسته ایم از عهده ی آن برآییم.

سین:آیا تاکنون مسئولان به قضیه هزینه های درمان ورود کرده اند؟

جیم: اجازه بدهید در این مورد پاسخی ندهم ولی به همین بسنده می کنم که ما از هیچ مسئول و نهادی گله ای نداریم و همین که کشور ما سرفراز باشد برای ما جای خوشحالی دارد واز همه ی مسئولان تشکر می کنیم.

سین: آیا تا به حال از مسوولان هم کسی برای عیادت آمده ؟

جیم: بله تعداد زیادی از مسئولان استان هرمزگان و کشور برای عیادت آمده اند و عکس های یادگاری نیز گرفته اند. ضمنا تا حالا جمع کثیری از هنرمندان و علاقه مندان هم برای دیدن آقای صنعتگر آمده اند که جا دارد از همه ی آنان تشکر کنم.

سین: صحبت آخر شما؟

جیم: از مردم می خواهم که غلامرضا را از دعای خیر خود محروم نکنند و برای شفای او دعا کنند.

بعد از خداحافظی و قطع شدن تماس حس کردم چقدر خاطره به این خاطره سازان عرصه ی صدا بدهکارم و باز هم به یاد اون ترانه معروفش افتادم و با خودم زمزمه کردم:

می دونم شفاعت بی منتت زبون زده        به همین امید دلم به مشهد تو اومده

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.