«ممنتو» کریستوفر نولان بازسازی می‌شود

«ممنتو» اثر موفق کریستوفر نولان تنها پس از گذشت 15 سال دوباره ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سینما بلند؛ با ساخت آثاری همچون «شوالیه تاریکی»، «تلقین» و «بین ستاره‌ای»، «کریستوفر نولان» توانسته خود را به یکی از موفق‌ترین کارگردان‌های قرن بیست و یکم تبدیل کند.

موفقیت‌ نولان به گونه‌ای بوده که تنها با گذشت 15 سال از ساخت فیلم سینمایی «ممنتو» کمپانی فیلمسازی «AMBI » تصمیم به ساخت دوباره این فیلم سینمایی گرفته است.

مدیر این کمپانی فیلم‌سازی از «ممنتو» به عنوان شاهکاری سینمایی نام برده و با عنوان کردن این موضوع که به سبک نولان در این فیلم وفادار خواهد بود، ساخت فیلمی همپایه نسخه اصلی را هدف خود ذکر کرده است.

«ممنتو» (یادآوری) محصول سال 2000 میلادی در سبک نئونوآر و روانشناسی است که در آن لئونارد شلبی (گای پیرس) در اثر حادثه‌ای حافظه کوتاه مدت خود را از دست داده و تلاش می‌کند تا با کمک یادداشت‌ها و عکس، قاتل همسرش را پیدا کرده و از او انتقام بگیرد.

«ممنتو» مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه‌ غیراقتباسی نیز شد. از این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلمنامه‌های دهه نخست قرن بیست و یکم نامبرده می‌شود.

هنوز جزئیاتی در خصوص بازیگران احتمالی و یا کارگردان نسخه دوم منتشر شده است.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار