نامزدی اسکار برای سومین همکاری جنیفر لارنس و دیوید راسل

با انتشار تریلر فیلم سینمایی «جوی» انتظار می‌رود، لارنس بار دیگر در فهرست نامزدهای اسکار قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رپ؛ انتشار تریلر دیگری از فیلم سینمایی «جوی» با بازی جنیفر لارنس سبب شده تا بسیاری بار دیگر لارنس را جزو نامزدهای احتمالی دریافت اسکار 2016 بدانند.

این فیلم سومین همکاری لارنس با دیوید او. راسل است و با توجه به اظهارات لارنس در رسانه‌ها، به نظر می‌رسد همکاری این هنرپیشه و کارگردان در آینده نیز ادامه داشته باشد.

در فیلم سینمایی «جوی» که اقتباسی از زندگینامه «جوی مانگانو» مخترع نوعی برس گردگیری خاص است، رابرت دنیرو و بردلی کوپر نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جنیفر لارنس متولد 1990 میلادی و پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود در سال جاری میلادی است. او در سن 22 سالگی به همراه بردلی کوپر در فیلم «دفترچه امیدبخش» دیوید او. راسل به ایفای نقش پرداخت. حضور در این فیلم موجب شد تا لارنس چندین نامزدی و جایزه در جشنواره‌های بین‌المللی را از آن خود کند که جایزه اسکار سال 2013 برای بهترین بازیگر نقش زن مهمترین آن‌هاست.

حضور او در «حقه‌بازی آمریکایی» که دومین همکاری او با راسل بود، باعث شد تا لارنس به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن برنده جایزه بفتا و جایزه گلدن گلوب و نامزد اسکار شود.

حالا باید دید که آیا سومین همکاری لارنس و راسل نیز می‌تواند اسکار دیگری را برای او به ارمغان بیاورد یا نه؟

فیلم سینمایی «جوی» روز کریسمس در سینماهای آمریکا به روی پرده خواهد رفت.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار