کرمان؛

فروش 950 میلیونی کتاب در نمایشگاه کرمان

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی از فروش 950 میلیون تومان کتاب در نمایشگاه کتاب امسال خبرداد و گفت: 110 میلیون تومان آن یارانه دولت بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در سومین روز از هفته کتاب، نشست مشترک خبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اسناد وکتابخانه ملی و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان استان کرمان با خبرنگاران به محوریت کتاب ورسانه در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه شعار امسال هفته کتاب با موضوع ایران با کتاب و ایران پر امید است گفت: افزایش سرانه مطالعه نقش مهمی در سطح فکری انسان دارد.

علیزاده با تاکید به اینکه وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در هفته کتاب امسال طرحی خاص با موضوع کتاب فروشی به وسعت ایران را اجرا کرده است افزود: هدف از این طرح حمایت از کتاب فروشی ها بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب فروشی ها با مراجع به سایت خانه ایران وثبت نام در این طرح می توانند به خریداران کتاب 20 درصد تخفیف دهند.
علیزاده با تأکید بر اینکه در این هفته خانواده ها باید ارتباط بیشتری با کتاب فروشی ها داشته باشند، تصریح کرد: کتاب باید جزء سبد خانواده قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی از فروش 950 میلیون تومان کتاب در نمایشگاه کتاب امسال خبرداد وگفت: 110 میلیون آن یارانه کتاب دولت بوده است.

وی افزود: استان کرمان در چاپ کتابهای دفاع مقدس و استان شناسی در کشور پیشقدم بوده است.

وی برگزاری جشن کتاب وکتابخوانی ، اهدای کتاب به کتابخانه های خودگردان، برگزاری جلسات روخوانی کتاب و تجلیل از مولفین و نویسندگان را از مهمترین برنامه ای امسال هفته کتاب برشمرد.

علیزاده یادآورشد: جشن کتاب سال کشور بعد از ماه صفر نیز در کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: فروش ، کتاب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.