کرمان؛

جذب 10قاضی جدید برای خدمت در مناطق محروم استان کرمان

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:در ابان ماه امسال 10 نفر از قضات جدید برای خدمت در مناطق محروم استان جذب وتا چند ماه آینده وبعد از اتمام دوره کار آموزی شروع بکار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان از روابط عمومی دادگستری یدالله موحد افزود:در جریان جذب اختصاصی قضات ویژه استان کرمان هم قریب 60نفر از داوطلبین موفق به قبولی در آزمون شده اند که با طی سایر مراحل گزینش دوره کارآموزی پذیرفته شدگان در کرمان آغاز خواهد شد.

موحد تاکید کرد:نکته مهم این است که با افزایش ورودی پرونده ها وکار دادگستری استان به روال سنوات گذشته،قضات جدید به تناسب افزایش کار پاسخگو خواهند بود وعملا تغییری در وضع موجود ایجاد نخواهد شد مگر اینکه برنامه هایی در سطح کلان ومنطقه ای واستان برای کاهش مراجعات طراحی واجرا شود.

وی ادامه داد:اجرای این برنامه ها موجب می گردد بار دستگاه قضائی کاهش یابد وقضات با فراغت بال بیشتری وبا کیفیت ودقت لازم به دعاوی واختلافات وجرائم رسیدگی وحکم عادلانه صادر نمایند.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان عنوان کرد:قضات وکارمندان قوه قضائیه در سطح کشور واستان کرمان تلاشی سنگین وطاقت فرسا در رسیدگی به دعاوی وپرونده های مطروحه در دادگستری متحمل می شوند.

وی بیان کرد:وقتی گفته می شود در ماه 180پرونده در یک شعبه رسیدگی و رای صادر شده است سختی این کار را کسی درک می کند که کار قضائی انجام داده وپیچیدگی وسختی کار را تجربه کرده باشد وگاهی این صحبت ها به درستی درک نمی شود وبر مطالبات مردم از دستگاه قضائی دامن زده ویا خدمات قضات نادیده و در حق قضات جفا می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: جذب ، قاضی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.