قزوین؛

آینده نگری برای موسسه های خیریه ضروری است

استاندار قزوین در دیدار با مدیرعامل و اعضای موسسه بنیان ازدواج عنوان کرد: موسسه های خیریه باید آینده نگر و برنامه بلندمدت داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ مرتضی روزبه افزود: باید نقشه راه و چشم انداز آینده موسسه های خیریه و از جمله موسسه بنیان ازدواج مشخص و ترسیم شود تا همه بدانند که این موسسه ها به طور دقیق به سمت چه هدفی حرکت می کنند.

وی اظهار کرد: در حوزه امور اجتماعی و فرهنگی بویژه فعالیت های خیرخواهانه باید نگاه و برنامه بلند مدت داشت و به کار های مقطعی و زودگذر بسنده نکرد.

استاندار قزوین تصریح کرد: سرمایه گذاری موسسه های خیریه برای پیشبرد اهداف و پشتیبانی از فعالیت ها و برنامه های خیرخواهانه و انسان دوستانه حرکتی فوق العاده حساس و ظریف است که کوچکترین اشتباه در این مسیر می تواند به بی اعتمادی شهروندان و خیرین از این موسسه ها منجر شود.

وی خاطرنشان کرد: داشتن نیت خیر در انجام فعالیت های خیرخوانه شرط لازم هست اما شرط کافی نیست و این نیت و هدف خیر باید با کار درست،محاسبه شده ،جامع و کارآمد و اثر گذار توام باشد تا به اهداف ترسیم شده دسترسی پیدا کرد.

نقی میرزایی مدیر عامل موسسه بنیان ازدواج استان قزوین نیز در این دیدار با ارایه گزارشی از فعالیت های این موسسه گفت:این موسسه در سال 83 تاسیس شده و بودجه آن توسط خیرین تامین می شود و یکی از فعالترین موسسات خیریه در زمینه ی تامین جهیزیه برای افراد بی بضاعت و نیازمند برای نوعروسان فعالیت می کند.

وی افزود: هدف از تاسیس این موسسه کمک به ازدواج جوانان می باشد و تلاش داریم تا شاهد این نباشیم که دختر و پسری به دلیل فقر مالی و تنگدستی ازدواج خود را به تعویق بیندازند.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.