وقتی صهیونیست‌ها بخاطر طرح برچسب‌زنی محصولاتشان دست به دامن شکایت می‌شوند

رژیم صهیونیستی درصدد است اتحادیه اروپا را به دلیل طرح برچسب‌زنی محصولات این رژیم تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، هفته گذشته یک مجمع سیاستگذاری در رژیم صهیونیستی از کابینه این رژیم خواست اتحادیه اروپا را به دلیل تصویب قانون برچسب‌زنی محصولات شهرک‌نشینان، پیش از آغاز اجلاس سازمان تجارت جهانی، تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

درحالیکه اتحادیه اروپا، طرح برچسب‌زنی را راهی برای تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی برای سازش با فلسطینی‌ها می‌داند، رژیم صهیونیستی این اقدام را حرکتی ناعادلانه خوانده است. از این رو ایده طرح شکایت از اتحادیه اروپا پیش از آغاز اجلاس سازمان تجارت جهانی به عنوان یک شگرد قانونی برای جلوگیری از این سیاست مطرح شد.

حال این سؤال مطرح است که آیا پیگرد قانونی اتحادیه اروپا یک گزینه واقع‌بینانه است؟ آیا رژیم صهیونیستی می‌تواند اتحادیه اروپا را به دلیل برچسب‌زنی بر محصولات این رژیم، تحت پیگرد قانونی قرار دهد؟ چگونه با قوانین سازمان تجارت جهانی، این گزینه می‌تواند مطرح شود؟ اگر از لحاظ قانونی نیز این اقدام امکان‌پذیر باشد، آیا این تصمیم برای رژیم کوچک و ضعیف صهیونیستی در برابر قدرت بزرگ اتحادیه اروپا درست است؟ 

همه این سؤالات درحالی مطرح می‌شود که سازمان تجارت جهانی یک سازمان بین‌المللی است که قوانین آن شامل تمام تجارت‌های جهانی می‌شود. همچنین قوانین آن می‌تواند مراحل داوری و حل و فصل اختلافات را تأمین کند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار