شهرکرد؛

مرحله مقدماتی جام رایانه‌ای خلیج فارس در شهرکرد به تأخیر افتاد

برگزاری مرحله مقدماتی دومین دور جام بزرگ بازی های رایانه‌ای خلیج فارس در شهرکرد، به پنج شنبه 27 آبان موکول شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال و نماینده شبکه ملی فرهنگ در استان چهارمحال و بختیاری، از تأخیر در برگزاری مرحله مقدماتی دومین دور مسابقات ملی جام بزرگ بازی های رایانه ای خلیج فارس در شهرکرد خبر داد.

کامیار محبوبیان گفت: بر اساس اعلام قبلی، زمان این رقابتها امروز سه شنبه 26 آبان بود که بمنظور سهولت شرکت دانش آموزان، با 2 روز تأخیر به پنج شنبه آینده 27 آبان موکول شد.

وی افزود: ثبت‌نام حضوری برای شرکت در بخش حضوری این مسابقه نیز تا امروز سه شنبه تمدید و امکانپذیر است.

محبوبیان یادآور شد: ثبت نام برای بازی های ملی این رقابت در چهارمحال و بختیاری، با مساعدت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان استان و جهت حمایت از تولیدات داخلی، به صورت رایگان انجام می شود.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این رقابت در 7 رشته ورزشی با 2 بازی ملی تولید داخل و 2 شکل «رایانه» و «کنسول» برگزار و ثبت نام متقاضیان از طریق سامانه iranpgc.com بدون محدودیت سنی انجام شد.

وی گفت: مرحله کشوری این رقابت ملی، دوشنبه 2 آذر در تهران برگزار می شود.

محبوبیان در پایان با اشاره به آغاز بخش آنلاین این رقابت ملی از 24 آبان در سراسر کشور افزود: 3 تیم از استان چهارمحال و بختیاری هم در این بخش شرکت دارند.

جام خلیج فارس یک مرجع تخصصی بازی های رایانه ای برای ایجاد رقابت سالم در این حوزه است که با همکاری همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.