داعش: حمله سایبری به ما احمقانه است

داعش در پاسخ به تهدید گروه "هکرهای ناشناس" مدعی شد: همه شما احمق هستید!

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی نت؛ درپی وقوع حملات تروریستی پاریس که 132 نفر را به کام مرگ کشاند و بیش از 350 مجروح برجای گذاشت، داعش مسئولیت این حملات را برعهده گرفت. هکرهای ناشناس با انتشار ویدیوئی به داعش اعلام کردند انتقام سختی از این گروه تروریستی خواهند گرفت و هر کجای جهان که باشند، انتقام سختی از آنها می‌گیرند.

داعش در پاسخ به تهدیدات هکرهای ناشناس پیغامی بر روی چند صفحه تلگرام گذاشت و تهدیدکنندگان داعش را "احمق" توصیف کرد. پیغام داعش به دو زبان عربی و انگلیسی بر روی چندین صفحه تلگرام وابسته به این گروه تروریستی منتشر شد. هکرهای ناشناس خطاب به داعش تهدید کردند آنها را مورد شدیدترین حملات سایبری قرار خواهند داد؛ اما داعش از این تهدید ذره‌ای احساس نگرانی نکرد.

جدال هکرهای ناشناس و داعش نشان می‌دهد، جنگ در جهان مدرن امروز به صفحات مجازی و اینترنت کشیده شده است. هر دو گروه از شبکه‌های اجتماعی و اینترنت برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند. داعش بارها از شبکه‌های اجتماعی برای نمایش دادن اعدام‌ها و خشونت‌های خود استفاده کرده است و پس از تهدید هکرهای ناشناس باز هم از اینترنت برای ارسال پیام خود استفاده کرد تا ثابت کند از هک شدن واهمه‌ای ندارد و قادر به مقابله با حملات سایبری است.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
جنایتکارا به اسم اسلام دارن چیکارمیکنن!!!
Netherlands
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۸ آبان ۱۳۹۴
احمق داعشي هان ك قرآن ميگيرن تو ي دست شمشيرم تو ي دست ديگه ميخان مردمو مسلمون كنن
آخرین اخبار